Miksi?

Huono aviomies

Miksi en pysty olemaan kunnollinen perheenisä ja aviomies, joka ei haihattele itsekkäiden haaveiden perään, vaan joka pyytettömästi rakastaisi vaimoaan ja lastaan, ja haluaisi auttaa näitä kaikessa, vaikka siitä oma mukavuus kärsisikin?

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono kirjoittajakin

Valitan, tämä tuli väärälle palstalle. Piti mennä avioliittoon.

• lifemocker

kiinnostaako vaimoasi yhtään sun mielipiteet ja hyväolo vai pitääkö hän huolen vain lapsistaan eli parisuhdetta välillänne ei enää ole?

• Huono aviomies

Lapsi pitää enimmäkseen huolta itsestään kun on jo teini.

Ja juuri noin tunnen: ettei mielipiteeni ja hyvinvointini ei häntä kiinnosta, mutta hän on asiasta eri mieltä. Tässä se ongelmani onkin: olenko vain niin itsekäs, etten näe niitä tapoja millä vaimo osoittaa että mielipiteeni ja hyvä oloni häntä kuitenkin kiinnostavat?

• kuitten

Ehkä siitä syystä, että kuvittelet eläväsi vielä avoliitossa :)

• Huono aviomies

Hah, enkä kuvittele. Laitoin vaan viestiä väärälle palstalle, mutta kun lifemocker nyt vastasi tähän niin kommentoin tänne.

• Karu totuus on, että

Koska olet itsekeskeinen ihminen. Rakastat vain itseäsi.

- Oletko ehkä ollut ylipaapottu poika lapsuudenkodissasi? Maailma ja ainakin äitisi mahdollisesti pyöri pienen napasi ympärillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60