Mun mielipide polttamisesta: Se on säälittävää esittämistä ja toivomista että näyttäis coolilta. Kaikki jotka poltatte, onks siihen syynä se et joku tarjos, halusit päästä sisään johonki porukkaan tai varmistaa asemaas, olla muuten vaan cool vai polttaa rahas savuna ilmaan? Ei varmaan kukaan ala polttaa ihan omasta toiveestaan savuttaa keuhkonsa ja polttaa rahansa, vai oonko väärässä? Mä MELKEIN tajuun satunnaiset polttamiset, mutta rakkaat ihmiset, MIKSI? Ei kukaan oikeesti haluu olla röökin hajusen ihmisen kanssa, varsinkaan jos ei ite polta. Oikee syy alottaa polttaminen tai selittää sitä ei oo sanoo, en voinu sanoo ei tai joku tarjos, ite oon sanonu varmaan miljoona kertaa yksin kertasesti EI ja lähinnä säälin niitä jotka polttaa, se on vaan säälittävää. Tää teksti ei oo kirjotettu sen takii et hakisin huomioo tai mitään, haluun vaan tietää miksi te hyvät ihmiset poltatte? Ajatelkaa miten paljon uhraatte rahaa siihen.. Laskejaa vaikka. Ja tiedän et siitä on vaikee päästä irti, yrittäkää silti, älkääkä sortuko polttamaan!
Poltatteko?
7
105
Vastaukset
- Ite käytän nuuskaa
ja poltan ikää 13vee
- Unohdit.,
Vielä viinan ja huumeet.
- tyttösiili
Oon samaa mieltä sun kanssas. Mut joo itekki poltan satunnaisesti, about 1-3 röökii enintään kuukaudes, mut nyt pariin kuukauteen en ol polttanu yhtäkään röökii.
- Janne 94
Poltan ja ikää 19 v. Aloitin 17 v. polttamaan ja nykyisin menee pari askia viikossa, arkena yksi ja viikonloppuna toinen. Ja syy on yksinkertasesti se että tupakki rentouttaa, auttaa keskittyyn ja lievittää paineita... Sillon joskus jäin koukkuun :/ Pituutta mulla on 178 cm ja painoa 76 kg ja molon pituus erektiossa 16,5 cm.
- NeverEver
Nope
En polta. Se vie kunnon alas.:)
- jkbfjlaflewfhwi
Minulle tupakka oli pitkään ainoa ystävä. Tappava ystävä, mutta ystävä kuitenkin. Kun on masentunut, niin millään ei ole väliä, ei edes omalla terveydellä, koska on siinä uskossa, että ei ole tulevaisuutta kuitenkaan. Jotkut viiltelevät, toiset syövät suklaata, jotkut ryyppäävät, jotkut tupakoivat, jonnet juovat es jne.
Tupakka jollain tavalla tuntui lievittävän tuskaani, mutta apu oli hyvin lyhytaikainen. Nykyäänkin minun rupeaa tekemään mieli tupakkaa aina kun olen surullinen, mutta tiedän, ettei siitä kuitenkaan ole apua. Jokainen tupakka palaa savuna ilmaan ja sammuu aikanaan. Se on lyhyt hetki, kun siitä nauttii, ja sitten jäljelle jää vain haju ja tervat keuhkoihin, eikä olo lopulta ole sen parempi. Varsinkaan siinä vaiheessa kun alkaa tulla vieroitusoireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124