pikku g on ihaana ja mun lemppari artisti
pikku g on ihana
6
274
Vastaukset
- xXx
pelle se on! Siis kuka itseään kunnioittava artisti esiintyy sellaisissa mainoksissa missä tää pikkugee on nähty?Oli ainakin ärrän mainoksessa ja jossain...Voi herramunjee.Money grabbing bastard sanoisin.Ei herätä mitään kunnioitusta tommonen vauveli.
- meitsi
pikku g on hyvä räbäyttäjä ja sen riimit on loistavia! pikku g tekee vaan niin hyvää musaa.
- Tappaja
meitsi kirjoitti:
pikku g on hyvä räbäyttäjä ja sen riimit on loistavia! pikku g tekee vaan niin hyvää musaa.
pikku g tekee hyvää musaa niin sulla ei kyl ole kaikki kunnossa, se on semmosta kaupallista paskaa.
- --------->
No nii o!! tod. AAAAivan IIIhunu !!! :)))
t. Pikku G fan 4ever :DDD- PikkuMikko
Mitäköhän tuokin viesti nyt oikein tarkoitti? Ei mikään ihme, jos ulkomaalaiset väittää Suomea vaikeaksi kieleksi jos ne eksyy lukemaan tuollaista tekstiä. Vaikka onhan Suomi ihan tarpeeksi vaikeaa syntyperäiselle suomalaisellekin. On nimittäin kokemusta.
- Noora
Pikku G on niin ihana et voisin vaik rakastuu siihe..se on mun lemppari...ja haluun sen uuden cd:n ja varmaa saanki sen..sit mul on kaikki sen levyt...ihanaa...!
Pikku G ansaitsee elää...niin ku me kaikki muutkii... Pikku G on SÖPÖÖ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339