Olen ruma, epäsosiaalinen, tylsä, hiljainen, passiivinen ja kaikin puolin ankea ihminen. En osaa viihdyttää ihmisiä niin kuin pitäisi osata.
Olen kaikkea mitä kukaan ei halua
46
1244
Vastaukset
- jatkokysymyksiä?
Jos haluat muuttua toisenlaiseksi suosittelen että alat harrastamaan liikuntaa. Sporttinen ihminen tulee paremmin huomatuksi. Kun kunto ja kroppa ovat kohdallaan saa pikkaisen lisää itseluottamusta, ja vasta oikeiden ihmisten parissa viihtyessään voi ns. puhjeta kukkaan. Ankeus voi olla asenne, sen muuttaminen on hitaampaa.
- ipriina
Miten liikunta tähän liitttyy? Olen tylsä ja epäviihdyttävä ihminen ihan riippumatta siitä harrastanko liikuntaa vai en.
- Räjähtävä Nyrkki
Hyvin harva ihminen on oikeasti ruma jos ei ole läski. Liikunta ja järkevä syöminen auttavat läskistä eroon. Sen lisäksi ne muutenkin parantavat terveyttä, henkistä hyvinvointia ja myös ulkonäköä. Ei ihmisiä tarvitse viihdyttää. Tarvitset lisää ihmiskontakteja ja paljon. Sosiaaliset taidot parantuvat olemalla ihmisten kanssa. Älä ajattele itsestäsi niin negatiivisesti. Pidä itsestäsi.
- jatkokysymyksiä?
Harrastatko liikuntaa vaiko et? Eli oliko neuvoni huono jos oletkin jo ryhmävoimistelija, taitoluistelija tai maratoonari?
Mutta toisaalta vastauksesi minulle viittaa siihen että olet oikeassa siinä mitä kirjoitit. Minua mietityttää enää oikeastaan vain se oletko tyytyväinen nykytilanteeseen (eli toteamus "olen tällainen"), vai haitko täältä neuvoja jolla voisit muuttua toisenlaiseksi.
Räjähtävä nyrkki antoi hyviä ohjeita. Ihmiskontakteja tarvitaan, pohdi mitä voisit tehdä jotta ylipäätään tapaisit uusia ihmisiä jotka eivät vielä tunne sinua. - 8+15
No, liikunnan ja kuntoilun avulla saat elämääsi sellaista, mistä keskustella muiden kanssa, etkä ole enää niin "tylsä ja epäviihdyttävä" :)
Samanlainen olen itse,en osaa olla hauska ja viihdyttävä,mutta minussa on kumminkin jotain hyvääkin,myös sinussa on! Kirjoittele!
- -ap
8+15 kirjoitti:
No, liikunnan ja kuntoilun avulla saat elämääsi sellaista, mistä keskustella muiden kanssa, etkä ole enää niin "tylsä ja epäviihdyttävä" :)
"Liikunnan ja kuntoilun avulla saat jo nuorena lukuisia vaivoja ja kolotuksia joista on mukavaa keskustella muiden ihmisten kanssa." - Ja ei, en TODELLAKAAN kaipaa ihmiskontakteja, jo tähänastisten kontaktien perusteella on tullut ERITTÄIN selväksi etten ole kelvollinen niihin ihmiskontakteihin.
- 8+15
-ap kirjoitti:
"Liikunnan ja kuntoilun avulla saat jo nuorena lukuisia vaivoja ja kolotuksia joista on mukavaa keskustella muiden ihmisten kanssa." - Ja ei, en TODELLAKAAN kaipaa ihmiskontakteja, jo tähänastisten kontaktien perusteella on tullut ERITTÄIN selväksi etten ole kelvollinen niihin ihmiskontakteihin.
Oman kokemukseni mukaan vaivat ja kolotukset ovat kyllä liikunnan myötä vähentyneet, toki jos ahnehtii, tai tekee liikkeet väärin, niin kroppahan siinä hajoaa.
Ja jos et kerran muita ihmiskontakteja edes kaipaa, niin mikä tässä on se varsinainen ongelma? - -ap
8+15 kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan vaivat ja kolotukset ovat kyllä liikunnan myötä vähentyneet, toki jos ahnehtii, tai tekee liikkeet väärin, niin kroppahan siinä hajoaa.
Ja jos et kerran muita ihmiskontakteja edes kaipaa, niin mikä tässä on se varsinainen ongelma?Se että ne välttämättömänt ihmiskontaktit poikkeuksetta vihaavat minua.
- 8+15
-ap kirjoitti:
Se että ne välttämättömänt ihmiskontaktit poikkeuksetta vihaavat minua.
Mitkä ovat välttämättömiä ihmiskontakteja? Kaupan kassat, lääkärit yms? Näistä ryhmistä kukaan tuskin jaksaa ketään vihata, kun asiakkaat / potilaat lienevät heille silkkaa kasvotonta massaa loppujen lopuksi.
- risto,..,
noh ainakin asenteesi on kovin NEGATIIVINEN ensin kysyt asiaa miten mielytät ihmisiä ja sitten kun sinulle vastataan niin oet sitten sitä vastaan MITEN LIIKUNTA TÄHÄN LIITYY kyllä liityy jos nökötät vain kotona ja tylsistyt niin uos päin kin näytät sitä että olet tylsistynyt JA KYSYMYS miksi sinun pitäisi osata viihdytää ihmisiä ? haaveiletko viihdealasta vai miksi VIIHDYTÄÄ ? monta kertaa ihan nomali keskustelu viihdytää monia ihmisiä kun on keskustelu taito ja positiivinen asenne
- pa-
-ap kirjoitti:
Se että ne välttämättömänt ihmiskontaktit poikkeuksetta vihaavat minua.
Ei sua kukaan vihaan. Olet luulotautinen.
- -ap
pa- kirjoitti:
Ei sua kukaan vihaan. Olet luulotautinen.
Jos on täysin syrjäytynyt niin ne välttämättömät ihmiskontaktit tosiaan rajoittuvat noihin mainittuihin. Jos vielä jotain yrittää tehdä, niitä on valitettavasti muitakin. - Ja joo, ei mua ehkä varsinaisesti vihata, mutta kyllä todella monet vaikuttaa jotain ongelmaa itselleen minun olemisestani tekevän. Olisin mielelläni helppo ja sosiaalinen, viihdyttävä ihminen mutta en vaan osaa olla sellainen.
- 8+15
-ap kirjoitti:
Jos on täysin syrjäytynyt niin ne välttämättömät ihmiskontaktit tosiaan rajoittuvat noihin mainittuihin. Jos vielä jotain yrittää tehdä, niitä on valitettavasti muitakin. - Ja joo, ei mua ehkä varsinaisesti vihata, mutta kyllä todella monet vaikuttaa jotain ongelmaa itselleen minun olemisestani tekevän. Olisin mielelläni helppo ja sosiaalinen, viihdyttävä ihminen mutta en vaan osaa olla sellainen.
No, minä sitten olen täysin syrjäytynyt, koska nuo edellä mainitsemani ovat niitä ainoita ihmiskontaktejani enää, lisänä rokassa toki tämän palstan kirjoittelijat, mutta voiko tätä nyt varsinaisesti ihmiskontaktiksi sanoa, kun me tässä anonyymina kirjoittelemme?
Kuka sinun olemisestasi itselleen ongelman ottaa? Olettaisin, että joku lähisukulainen, äiti, veli, sisko yms, en usko, että kukaan muu välittäisi. No, ehkä jokin todella hyvä ystävä, mutta sellaisistahan minä en tiedä mitään.
- Mitä haluat sitten?
Miksi mietit liikaa millainen olet muiden silmissä? Jos olet ankea ja tylsä niin sitten olet jos et koe näitä ominaisuuksia OMAA elämääsi haittaavanina tai aiheuttavan suoranaista tuskaa niin miksi miellyttää? Mene sellaisten ihmisten pariin jotka itsekin edustavat samaa ajatus kantaa ja voila! sosiaalisuus on pilvissä omalta osaltaan.
Tylsä ja ankea voi oikeasti olla todella hyvä jossain siksi on niin hölmöä lähteä soimaus linjalle. Löydä oma juttusi ja loista siinä saaden kehuja tai kateellisilta katseita vaan pääasia on että itse saat nautintoa hommasta.
Esim. juoksu on aika hyvä voi kehittää ja haastaa itseään eikä lajin parissa oikeastaan katsota ulkonäköä vaan tuloksia. Samoin kutominen jossa katsotaan töitä ja sivu silmällä vain tekijää. - tässä ja nyt
Meitä on moneksi. Jos asia vaivaa sinua, moneen mainitsemaasi asiaan voi vaikuttaa. Rumuus ja kauneus on subjektiivista. Myös sisäinen asenne (esim. hymy) vaikuttaa siihen, miten ihmiset toisen olemuksen arvioivat. Perusluonnettaan ei voi muuttaa, mutta ihminen voi opetella uusia tapoja, voi kehittää itsetuntoaan ja muuttaa tapaansa ajatella ja asennoitua ympäröivään maailmaan.
Jos ihminen toistaa mielessään ajatusta "olen ruma, tylsä, kukaan ei pidä minusta, en osaa olla ihmisten kanssa" se heijastuu hänestä ulospäin ja vaikuttaa hänen käyttäytymiseensä ja odotuksiinsa. Ihmiset vaistoavat, jos et pidä itsestäsi. Itseään vihaavaan tai säälivään ihmiseen harva haluaa tutustua. Kyseessä on ns. itseään toteuttava profetia. Kannattaa olla tarkka, millaisia ajatuksia ja uskomuksia itsestään viljelee. Monet toistavat negatiivisia lauseita kuin mantraa mielessään, eikä se voi olla vaikuttamatta mielialaan ja koko psyykeeseen. - ankeuttaakaiken
Jos on ankea ihminen, niin on tällainen lastenohjelmasta tuttu "ankeuttaja", ankeuttaa toiset myöskin.
- WW7
Ite oon kaikkea tota ja enemmän..ja lisäks semi-läski, tyhmä..siis ihan oikeasti älyllisesti rajoittunut..ja jos sanon 8cm..nii kaikki tietää kyllä mitä tarkotan
- ImekääNytJoKaikki
"Pidä itsestäsi." Ei jumalauta mitä neuvoja täällä jaellaan. No kannan korteni kekoon ja annan onnettomalle ihmiselle neuvon: "Ole onnellinen."
- jatkokysymyksiä?
http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/rakasta-itseasi---vedat-puoleesi-rakkautta/2011/11/1442540
Kliseitähän nuo neuvot ovat että ensin pitää edes itse arvostaa itseään, mutta todetaanhan että "aurinko paistaa" vaikka aivan 100-varmasti se toinen näkee sen itsekin.
Viihdyttämiseenkin löytyy apua:
http://www.suomenstandupclub.fi/standupkurssit
- Mars mars
Entä sitten? Kaikkia ominaisuuksiaan ei voi valita. Siirrä huomiosi siitä, mitä itse olet siihen, mitä voit tehdä. Etsi jokin alue, jolla voit olla hyödyllinen ja toimia yhteiskunnan, jonkun toisen ihmisen, eläinten tai luonnon hyväksi. Nykyihminen on omaan napaan tuijottamisen vanki ja elämä soljuu ohitse...
- judgeHasSpoken.
Ja viikon palkinto viisaista sanoista menee........ Räjähtävälle Nyrkille!!! Voiton hän ansaitsi lauseellaan: "Hyvin harva ihminen on oikeasti ruma jos ei ole läski." Näiden älyllisten oivallusten vuoksi nämä keskustepalstat ovat olemassa.
- -ap
Mun ongelmani ei ole se että olen kaikkea mitä kukaan ei halua, vaan se että epäviihdyttävyyteni ja tylsyyteni on muille ihmisille ongelma.
- yksin ja yksinäinen
Sulla siis ei ole itsellä ongelmaa vaan koet, että muilla ihmisillä on ongelma siitä mitä sä olet? Miksi turhaan vaivaat sillä päätäsi, jos kerran itse hyväksyt itsesi juuri sellaisena kuin olet ? Ei ihmisen elämän tarkoitus saakaan olla muiden miellyttäminen! Mulla itsellä ei ole ketään joille olisin ongelma. Olen tosi yksinäinen, mutta jotenkin se on myös helpotus näin väsyneenä, tylsänä ja tyhmänä, rumana tosin en itseäni pidä vain ehkä liian vanhana. Vuosien kokemuksien perusteella liikuntaa harrastaneena voin sanoa, että ainakaan minä en sitä kautta ole tutustunut yhteenkään ihmiseen, joku saattaa moikata vastaan tullessaan. Ainoa keino saada seuraa on joku chatti, mutta silloin on aina kyseessä joku seksiä tai muuta hyötysuhdetta haluava vastakkaisen sukupuolen edustaja.
- jatkokysymyksiä?
"Vuosien kokemuksien perusteella liikuntaa harrastaneena voin sanoa, että ainakaan minä en sitä kautta ole tutustunut yhteenkään ihmiseen"
Oikeastaan kyse on siitä että liikunnallisen ihmisen ei tarvitse kokea fyysistä huonommuutta samalla tavoin kuin silloin koulun liikunnantunnilla jolloin jäädään "pakkovalittavaksi". Ketään kun ei saanut jättää valitsematta syyllä "joukkue tuli täyteen".
Ei vaikkapa 5 km juokseminen takaa sitä että kelpaa, mutta sillä että itse tietää että "geenit ovat kunnossa" on arvonsa. Tutustumisessa voi käydä tuuri, mutta jonkun täytyy tehdä aloitteita. Muutoin kaikki vain odottavat että joku toinen ottaa riskin ja tekee aloitteen keskusteluun.
Itse en halua tutustua ap:hen (epäsosiaalinen jne.), kunhan osallistun ketjun keskusteluun.- -ap
Geenit ei kyllä tule liikuntaharrastuksella yhtään sen kummemmiksi kuin mitä ne ovat. Sinänsä harrastukset toki voivat olla hyväksi, tiedän.
- jatkokysymyksiä?
-ap kirjoitti:
Geenit ei kyllä tule liikuntaharrastuksella yhtään sen kummemmiksi kuin mitä ne ovat. Sinänsä harrastukset toki voivat olla hyväksi, tiedän.
=> Geenit ei kyllä tule liikuntaharrastuksella yhtään sen kummemmiksi kuin mitä ne ovat
Tarkoitin lähinnä sitä että esimerkiksi itse en ennen aikuisikää uskonut että kykenen juoksemaan 10 km (monta kertaa viikossa), tai ohittamaan jonkun ylämäessä. Luulin että olin heikko, ja valitettavasti sellainen tekee pahaa itsetunnolle.
En myöskään tiennyt sitä että kykenen lihomaan jos syön liian usein vaikkapa sipsejä.
Kun tiedän että olenkin jonkinlainen keskiverto huonon sijaan ei minun tarvitse kokea että muut (joista en tiedä kuitenkaan kaikkea) olisivat parempia.
- mutta miten ?
Minä haluaisin kovastikin tutustua aloittajaan.
- pohdintaa..
On se vaan kummallista miten Suomen kaltaisessa maassa,jossa ihmisten kansallinen perusluonne on enemmänkin introvertti ja hiljainen,jollain tavalla paheksutaan just näitä ominaisuuksia..ei ihmekään että kokee itsensä vääränlaiseksi,huonoksikin.On tunne siitä,että tullakseen hyväksytyksi pitäisi osata viihdyttää ja olla kuin kala vedessä missä tahansa vieraassaakin seurassa..jos olisi jo syntymässä saanut ekstrovertin,sosiaalisen ja ihmisläheisen luonteen,olisi todella monet asiat elämässä helpompia.
- Itse tylsyys minäkin
Itselläni sama ongelma siksi tulin lukeneeksi keskustelua, joka on melko lailla hauska ja hyvää tarkoittava....Esimerkiksi:
"Mene sellaisten ihmisten pariin jotka itsekin edustavat samaa ajatus kantaa ja voila!"
HAHAHAHAA :D
Eli muodostusi joukko epäsosiaalisia ihmisiä, jotka mököttäisivät kekenään ja angstaisivat nurkassa mulkoillen toisiaan kulmiensa alta :D
ootte hauskoja.
JA
Miks joka keskustelussa joka asiassa ja joka asiaan ratkaisuna ehdotetaan liikuntaa???? HÄH?
Aloittelijalle sanoisin, että tuskin ootyhtään tylsempi kuin kukaan muukaan. Ihmiset ajattelevat olevansa tylsiä, jos he eivät satu vastaamaan ideaali-ihmistä, joka juoksee harrastuksesta toiseen, on aktiivinen, sivistynyt, puhuu 100 erilaista kieltä ja jolla on miljoona ystävää facessa, uusimmat muotivaatteet ja huipputyylikäs asunto ja hitosti rahaa, treenattu ulkonäkö ja erityislahjakkuuksia sekä todistus joka on täynnä kymppejä.
Totuus on kuitenkin, että täydellisyys se vasta TYLSÄÄ onkin. Puuttuu särmää silloin! Sussa on varmasti monia hyviä puolia (esimerkiksi rehellisyys ja vaatimattomuus? Kirjoituksesta päätellen siis). Etsi ja hyödynnä ne :)!!!!- Harjuvalta
"Miks joka keskustelussa joka asiassa ja joka asiaan ratkaisuna ehdotetaan liikuntaa???? HÄH?"
Ehkäpä siksi, että monella täällä on positiivisia kokemuksia liikunnan harrastamisesta? Ihminen on liikkumiseen luotu eläin. Jos vain oleskelemme neljän seinän sisällä, jos vain istumme tunnista toiseen tietokoneen edessä, elimistö kärsii siinä missä henkinen hyvinvointikin. Eikä liikunta harrastuksena tarkoita, että "juoksee harrastuksesta toiseen", vaan esimerkiksi minun liikuntakalenterini sisältää maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin kuntosalin, keskiviikkoisin ja lauantaisin 8 km juoksulenkin ja sunnuntaisin nyrkkeilyharjoitukset. Kuntosalilla menee aikaa noin tunti, juoksulenkillä noin 45 minuuttia ja nyrkkeilyharkoissa puolitoista tuntia. Eli vähäpätöinen määrä aikaa, verrattuna siihen, että katsoisi samanverran Youtubea tai lukisi tätä palstaa.
Naisista en osaa sanoa, mutta kuntosali kasvattaa miehistä itsetuntoa, ja testosteronin myötä myös itsekunnioitusta. Sitä ikäänkuin oppii kävelemään eri tavalla; pää pystyssä, selkä suorana, ja katsoo muita taas silmiin; haastavasti, hymyillen, kuin sanoisi, "elämä on jättimäinen vitsi, ja minä tiedän kyllä sen". Kuntosali on myös hyvä paikka kokeilla sosiaalisista kanssakäymistä, siellä voi aloittaa hyvin "kevyesti" ja tervehtiä aina muita. Näin muut alkavat pitää sinua ystävällisenä, ja voit alkaa harjoittelemaan small talkia. Ainakin minä olen tavannut kuntosalilla pelkästään mukavia ihmisiä; harrastukseni alussa kokeneemmat neuvoivat minua pyytämättäkin, ja nyt pystyn jo neuvomaan itse muita. Miehinen itsetuntoni kohosi, kun kuntosalilla olevat naiset alkoivat kehumaan minua. Kuten huomaat, en voisi oikeastaan liikaa korostaa sitä, miten kuntosali on muuttanut minua paremmaksi ihmiseksi, ja opettanut minut taas pitämään itsestäni.
Ja siksi, siksi minä tarjoan liikuntaa ratkaisuksi. - Kyllä vain
Harjuvalta kirjoitti:
"Miks joka keskustelussa joka asiassa ja joka asiaan ratkaisuna ehdotetaan liikuntaa???? HÄH?"
Ehkäpä siksi, että monella täällä on positiivisia kokemuksia liikunnan harrastamisesta? Ihminen on liikkumiseen luotu eläin. Jos vain oleskelemme neljän seinän sisällä, jos vain istumme tunnista toiseen tietokoneen edessä, elimistö kärsii siinä missä henkinen hyvinvointikin. Eikä liikunta harrastuksena tarkoita, että "juoksee harrastuksesta toiseen", vaan esimerkiksi minun liikuntakalenterini sisältää maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin kuntosalin, keskiviikkoisin ja lauantaisin 8 km juoksulenkin ja sunnuntaisin nyrkkeilyharjoitukset. Kuntosalilla menee aikaa noin tunti, juoksulenkillä noin 45 minuuttia ja nyrkkeilyharkoissa puolitoista tuntia. Eli vähäpätöinen määrä aikaa, verrattuna siihen, että katsoisi samanverran Youtubea tai lukisi tätä palstaa.
Naisista en osaa sanoa, mutta kuntosali kasvattaa miehistä itsetuntoa, ja testosteronin myötä myös itsekunnioitusta. Sitä ikäänkuin oppii kävelemään eri tavalla; pää pystyssä, selkä suorana, ja katsoo muita taas silmiin; haastavasti, hymyillen, kuin sanoisi, "elämä on jättimäinen vitsi, ja minä tiedän kyllä sen". Kuntosali on myös hyvä paikka kokeilla sosiaalisista kanssakäymistä, siellä voi aloittaa hyvin "kevyesti" ja tervehtiä aina muita. Näin muut alkavat pitää sinua ystävällisenä, ja voit alkaa harjoittelemaan small talkia. Ainakin minä olen tavannut kuntosalilla pelkästään mukavia ihmisiä; harrastukseni alussa kokeneemmat neuvoivat minua pyytämättäkin, ja nyt pystyn jo neuvomaan itse muita. Miehinen itsetuntoni kohosi, kun kuntosalilla olevat naiset alkoivat kehumaan minua. Kuten huomaat, en voisi oikeastaan liikaa korostaa sitä, miten kuntosali on muuttanut minua paremmaksi ihmiseksi, ja opettanut minut taas pitämään itsestäni.
Ja siksi, siksi minä tarjoan liikuntaa ratkaisuksi.Olet Harjuvalta oikeassa liikunnan merkityksestä henkiselle hyvinvoinnille, sen on tutkimuksessa todettu toimivan (ainakin joillekin) masennuslääkkeiden veroisesti. Toinen tärkeä pointti on mainitsemasi testosteroni, joka on kaiketi aika monillakin liian alhainen modernin elämäntavan seurauksena ja jota voi sopivasti treenaamalla kohottaa. Suosittelen epäilijöille lisätiedon etsimistä tästä aiheesta.
Kuntosali ei kaikkia miellytä, mutta vaihtoehtoja on ja mukavintahan on etsiä omalle mentaliteetilleen ja elämäntyylilleen sopiva liikuntaharrastus, jossa tapaa mahdollisesti samanhenkisiä ihmisiä. Ulkoilmassa ja varsinkin päivänvalossa liikkuminen virkistää erityisesti ja on hyväksi D-vitamiinitasollekin. - väittelläänytsitte..
Kyllä vain kirjoitti:
Olet Harjuvalta oikeassa liikunnan merkityksestä henkiselle hyvinvoinnille, sen on tutkimuksessa todettu toimivan (ainakin joillekin) masennuslääkkeiden veroisesti. Toinen tärkeä pointti on mainitsemasi testosteroni, joka on kaiketi aika monillakin liian alhainen modernin elämäntavan seurauksena ja jota voi sopivasti treenaamalla kohottaa. Suosittelen epäilijöille lisätiedon etsimistä tästä aiheesta.
Kuntosali ei kaikkia miellytä, mutta vaihtoehtoja on ja mukavintahan on etsiä omalle mentaliteetilleen ja elämäntyylilleen sopiva liikuntaharrastus, jossa tapaa mahdollisesti samanhenkisiä ihmisiä. Ulkoilmassa ja varsinkin päivänvalossa liikkuminen virkistää erityisesti ja on hyväksi D-vitamiinitasollekin.Joo mutta liikunta ei vaikuta ihmisen temperamenttiin millään tavalla. Puheliaasta ei tule hiljaista liikuntaa harrastamalla eikä hiljaisesta introvertista machoa päänaukojaa!!!!
Ja monet itseään epäsosiaalisena pitävät kyllä harrastaa liikuntaa. Mielestäni on outo käsitys, että kaikkien yksinäisten ihmisten tulisi muka olla jotain 24/7 sohvalla istuvia ja epäterveellisesti eläviä henkilöitä, jotka harrastivat fyysisiä aktiviteetteja viimeksi jossain kansakoulussa :D. - Harjuvalta
väittelläänytsitte.. kirjoitti:
Joo mutta liikunta ei vaikuta ihmisen temperamenttiin millään tavalla. Puheliaasta ei tule hiljaista liikuntaa harrastamalla eikä hiljaisesta introvertista machoa päänaukojaa!!!!
Ja monet itseään epäsosiaalisena pitävät kyllä harrastaa liikuntaa. Mielestäni on outo käsitys, että kaikkien yksinäisten ihmisten tulisi muka olla jotain 24/7 sohvalla istuvia ja epäterveellisesti eläviä henkilöitä, jotka harrastivat fyysisiä aktiviteetteja viimeksi jossain kansakoulussa :D.No, mielestäni liikunta vaikuttaa, ainakin välillisesti, myös temperamenttiin, juuri siksi, että se parantaa fyysisen hyvinvoinnin lisäksi myös henkistä hyvinvointia. Elämä ikäänkuin maistuu paremmalta. Ei luonne toki kovinkaan radikaalisti muutu, tuskin luonnetta aikuisella ihmisellä enää mikään muuttaa, muuta kuin huonompaan suuntaan.
Mistä sinä itseasiassa tässä oikein väittelet? Emme ole missään sanoneet, että yksinäisten "pitäisi" olla sohvaperunoita, en siis oikein ymmärrä jälkimmäisen kappaleesi pointtia.
- Itse tylsyys minäkin
No itellä liikunta on lähinnä elämäntapa, ei harrastus. Eipä se silti vaikuta elämääni mitenkään. HAH!
- kiltti mies.
Minäkin olen käynyt salilla vain ajankuluksi. Ei ole tarkoitus nostaa kuntoa mutta väkisinkin se kunto paranee vaikka se ei kiinnosta yhtään eikä ole tarkoitus.
- Ikea keltainen
Kaunis ihmnen on loistava kaikessa mitä hän tekee tai edes yrittää koska kauneus on kuin kimmoke mikä sujahtaa ulos päin ympäristöön valon tavalla ja häikäisee ympäristöön vivahteita toisesta mahdollisuudes toisille yrittää tavoitella jotain suurempaa mitä on ollut aikasemmin mahdoton edes käsitää olevan olemassa. kaikki mitä luoja on luonut maapallolle on ainutlaatuisen kaunista ei ole olemassa verrattavissa olevaa kauneutta kuin luojan luoma. Kauneutta voi määritellä usealla eri tavalla. Suurin kauneus kätkeytyy ihmisen sydämmen tuottamaan "kimmokkeeseen" mitä sydämmesi ympärillesi kerää siihen mielesi yhtyy ja kehosi muokkautuu luomasi ympäristön kaltaiseksi mahdollisimman "hellästi" jotta sydämmesi kauneus heijastuisi ulospäin mahdollisimman tehokkaasti tarvitse siihen terveen sydämmen ja mielen muussa tapauksessa maailma on tajunnan tasolla puutteellinen johtuen pelkästään kehosi ja mielesi vajavaisesta toiminnasta siinä määrin mihin ne on alunperin "suunniteltu". Mainitsemasi luonteen pirteet ovat hyvin kauniita ja kauneus on aina katsojan silmissä kuten sanotaan kannattaa aina yritellä tavoitella jotain hiukan parempaa tai tavoitteellisempaa sen sijaan että jämähtäisi paikoilleen. Kuten on mainittu luonne kehittyy ja muovautuu mutta tärkeintä on tulla ajatustensa ja tunteidensa kanssa toimeen näin voimme kuvailla sinua mahdollisimman tarkasti ja päätyä siihen loppupäätelmään että olet kauneinta mitä universumilla on tarjota mutta kun universumeja on yhtä monta kuin on ihmisiä joten lopullisen ja ainoan sinulle merkityksellisen päätöksen teet itse.
- just???
(LAINAUS "yläpuolisista" sfääreistä): "Suurin kauneus kätkeytyy ihmisen sydämmen tuottamaan "kimmokkeeseen" mitä sydämmesi ympärillesi kerää siihen mielesi yhtyy ja kehosi muokkautuu luomasi ympäristön kaltaiseksi mahdollisimman "hellästi" ..."
No niin. Lopultakin jotain järkeä (ja yhtään sarkasmia ei tässä nyt ole....).
Ehkä olette liian älykkäitä niin mä en ymmärrä kirjoituksistanne tai teksteistänne yhtään mitään.
Mitäs ketjun aloittaja sanoo hänelle annetuista vinkeistä (mikäli vielä jaksaa näitä lukea)? Onko jokin kenties toiminut? - Voimia voimia
Viestisi sai hymyilemään. :)
Miksikö? Se kuulosti olevan niin ihanan täynnä itseironiaa!
Taisin kuitenkin ymmärtää väärin. :/- Niin sen piti olla
Voi, miksi en osaa. :/
Siis aloittajan viesti!
- kiltti mies.
No ei ole meikän elämässäkään hurraamista. Joskus aikaa siten yritin ottaa kontaktia muihin mutta tekivät selväksi että eivät halua kaveerata joten siinä ei voi sitten itse mitään tehdä enään. Että olen vaan pas.ka ihminen ja kukaan ei pidä minusta.
- .................
Erehdyt. Et voi olla huono ihminen, jos olet kiltti. Silloin sulla täytyy olla hyvä sydän.
- fuckety fuck
Eli toisinsanoen, lukeutuu hyväksikäytettävien joukkoon.
- ...................
Jos ei olis kilttejä ihmisiä, ihmisiä, jotka ajattelee muitakin kuin itseään niin tää yhteiskunta olis aika karu. Siis vielä karumpi kuin nykyään ja se on jo nyt aika rajatapaus ja koska itsekkyys lisääntyy koko ajan niin jatkuvasti huonompaan suuntaan menossa.
Ei meillä olisi hyvää tekeviä järjestöjä, julkista terveydenhuoltoa, ihmisoikeuksia, ilmaista koulutusta (tai no miten sen nyt ottaa...), vapaaehtoistyötä, mahdollisuutta liikkua kadulla pelkäämättä tms. Ne on kaikki myös "kiltteyden" tulosta mutta toki myös sen, että ihmiset on ilmaisseet mielipiteensä.
Ihminen voi olla kiltti ja tahtoa toisille hyvää mutta silti jämerä sekä sanoa oman mielipiteensä ja ymmärtää, että hänellä on oikeuksia ja oikeuksia oikeuksiinsa. Se tosin vaatii harjoittelemista aika paljonkin.
Miellyttämisen halu on kai sitten asia erikseen. Vai? - -ap
OK, "hyväksyn" liikunnan suosittelemisen. Usein laiskuus vaan vie käytännössä voiton viitseliäisyydestä. Liikunta tuntuu suorittamiselta.
Millainen on kiltti ihminen? Ja onko hyvä asia jos pitää itseään "sellaisena kuin pitää olla"? Mä olen tavannut ihmisiä jotka väittävät olevansa hyvinkin "mukavia ja huumorintajuisia jne" ja ovat kuitenkin mun mielestäni lähinnä ankeita omahyväisiä viisastelijoita. Toki itseinho voi näkyä negatiivisella tavalla ihmisen olemuksessa, tiedän senkin...
Miksi monet tekevät mun olemisestani itselleen ongelman? Niitä kai häiritsee se etten osaa kaveerata ja jutella niiden kanssa mukavia, mutta miksi se häiritsee? - ...............
Joidenkin mielestä hiljasuus on varmaankin ainakin jossakin määrin pelottavaa.
Koko ajan pitäis tehdä jotakin, säheltää tai vähintäänkin puhua paljon. Ehkä ihmiset yrittää peittää sisäisen tyhjyyden tunnettaan ja hiljaisen kanssa se ei oikein onnistu.
Onko sun hiljaisuutesi mielestäsi negatiivista vai positiivista? Negatiivinen hiljaisuus karkoittaa. Ootko vihamielinen? Jotkut voi tulkita väärin, et ois ylpeä tai et ei kiinnosta. Hymyileminen ois varmaan melko hyvä juttu. Mut en osaa sitä itekään, joten... :D.
Jos joku ei hyväksy sua sellasena kun oot, ni "lapikasta vaan" ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927