toteutuisipa ajatus

niRRiTpois

Olen leikitellyt ajatuksella jospa Venäjä teloittaisi nämä riimpiisin mielenosoittajat tuolla kuolan-niemimaalla . Siinä tapahtuisi jotain merkittävää tuollaisia terrorisoivia järjestöjä kohtaan , muutenhan niitä ei kuriin saada .

11

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 vuotta lusimista

Minä en kannata kuolemantuomiota siksi toivonkin näille rikollisille vain kymmenen vuoden vankeutta.

• Rússian with hate

Onpas Venäjä myönteisiä kommentteja ?!

Itse kannattaisin,että suomalaiset eivät enää tekisi matkoja Venäjälle ja muutenkin ryssittely piäisi tehdä ilosanomaksi heille kun kadulla kohtaatte.

• joku roti

Vuosi vankilaa riittäisi ja sekin kotisuomessa Sinillä. Täältä vois lähettää vastineeksi linnassa lojuvia venäläistä roskasakkia, niitähän meidän vankilat on täynnä.....

• gdgdgdg

Ei kuulu minusta anarkismi palstalle, tuollainen johtajien ylistely

• Greenpeacen rimpuilijat ovat vieneet Suomesta satoja Euroopasta tuhansia työpaikkoja. Ikävää että usein tuotanto on siirtynyt enemmän saastuttaviin laitoksiin.
      Joku tolkku tuonkin ryhmän touhulle pitäisi laittaa. Toivottavasti nyt Venäjä lätkäisee semmoiset tuomiot, ettei nuo henkilöt enää missään rimpuile. Jos nyt vaikka 20 vuotta. Tuskinpa 50vuotiaina enää rimpuilu maittaa.

• sfdsdfds

yleensä väärin vankitut ihmiset ja aktivistit meditoivat vankilassa ja myöhemmin kirjoittavat kirjan

• Sini kellokoskelle.

Sini on aivopesty tyttö ja vähän yksinkertainen,greenpeacen johto pitäisi saada vankilaan hehän tästä vetävät isot rahat itselleen.

• godhboeihberwoighewo

Voi, kumpa sinä kokisit tuollaisen kohtalon. Olisi maailma edes hieman parempi paikka elää.

• yäk

Minä olen leikitellyt ajtuksella että sinä otat itseltäsi nirrin pois, olisi maailma parempi paikka meille muille...vähemmän henkisesti sairaille kun sinä....

• Näkyy se

Suomen poliisikin etsivän väkeä oikein mahtikäskyllä netin anonyymiudesta piittaamatta.

http://takku.net/article.php/20131004020550982

"Poliisit ovat ilmeisesti pyytäneet Punk in Finland -foorumia luovuttamaan tietoja Kiakkovierasjuhlia koskevaan ketjuun viestejä lähettäneistä ihmisistä. Keep up the good work!

http://takku.net/article.php/20131004020841132

Toisalla Isreaelilainen lehti kirjoittaa Suomesta oikein kuvan kanssa:

"Finnish party to expel member over friend's Nazi salute"

http://www.haaretz.com/news/world/1.550357

Saksalaiset taas kertovat reilusti parin minuutin uutispätkässään uutisissaan toisin kuin suomalaiset uutiset, kuinka EU haluaa sensuroidan rankasti nettiä, suomennettu video aiheesta.

http://www.youtube.com/watch?v=1hOr-UoWrnU

• sjaoifoi

Jänskä juttu että anarkistit ovat heti valtion vainoomiksi joutuneiden puolella, riippumatta näiden asiasta. Nimittäin asiahan on niin, että jos jonkin asian varjolla tullaan lähivuosikymmeninä autoritaarista politiikkaa harjoittamaan, niin se on ympäristöasiat, ja tarkemmin nimenomaan ilmastoasiat. Ei osoita kovin kauaskatseisuutta anarkisteilta asettua varauksettomasti ympäristöaktivistien puolelle, vaikka nyt kuinka olisivatkin valtioiden ahdistelemia. Pohjois-Korea on oikeastaan malliesimerkki tästä ympäristönsuojelijoiden ihanneyhteiskunnasta: tavallisen ihimisen elintaso on vedetty minimiin, koska kulutus on pahapaha, mutta avaruuteen voidaan kyllä raketteja lähetellä, koska eihän nyt tieteen kehitystä kuitenkaan saa jarruttaa EDES ympäristön kuormituksen takia. Ihan oikeasti olen tavannut henkilön, jonka mielestä katumaasturit pitäisi ottaa väkisin takavarikkoon kaikilta sellaisen omistavilta, ja autoilusta muutenkn tehdä huomattavasti kalliimpaa, mutta esim. avaruuslennoista tai hiukkaskiihdytinprojekteista ei saa leikata yhtään, koska nämä ovat niin helvetisti tärkeämpiä kuin tavallisen ihmisen hyvinvointi. Siinä oli vähän pidättelemistä headdeskauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe