Välimallin turnaus

Hoh hoijaa!!!

Täällä ääliöt vouhottaa kun Suomi pelaa jossain aivan turhassa ja merkityksettömän turnauksen finaalissa.Herätkää jo idiootit!!!!

9

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hockey

ITE VATIPÄÄ!!! KUN KAIKKI PARHAAT ON KERRANKIN MUKANA NÄHDÄÄN SUOMENKIN TODELLINEN TASO...

se laivakin seilaa...

• tietäjä

,miehet puoli vireessä,toisin oli naganossa kesken kauden!!! Aika mitään sanomatonta kiekkoa.Siitä huolimatta hieno saavutus Leijonille!!

Mutta silti ei oikein nosta fiiliksiä kattoon ja vielä vähemmä kun toi mörökölli on heilumassa tuolla penkin takana!!

• Wetter
        ****** kirjoitti:

se laivakin seilaa...

Jos tarkoitat sitä, että Suomi on päässyt onnella näin pitkälle ja että saavutus olisi tästä syystä jotenkin väheksyttävä, niin et ymmärrä urheilusta mitään.

• Rog

Siis hä!? Välimallin... Kun ei ymmärrä lätkästä mitään niin ei ymmärrä...

• jep jep

Aivan kausi alussa KAIKILLA! Joka joukkue on samanlaisilla lähtökohdilla liikkeessä. NHL:än järjestämä turnaus jossa finaaliin markkinoitiin lippuja jenkit vs kanada...... Joten

Kannattaa haukkua nyt joukkue......

Suomalainen menttaliteettihän siltä pukkaa esiin. Ollaan kateellisia jos joku muu pärjää eikä itse pääse mukaan. Jos mä jään auton alle ni oot varmasti kateellinen jos joku säälii....

Itse en dikkaa ramista laisin olen kyllä pelannut samassa joukkuessa ja vaati itseltään liikoja jo silloin ja kun ei päässyt tavoitteeseen kiukutteli muille.

Kyllähän turnaus on "suuressa" maailmassa eniten arvostettu, mm skabat amatöörien kisat.

• lauantai

WC/CC on perinteisesti arvostetuin turnaus, mutta mua kyllä häiritsee suuresti se, että tänä vuonna NHL:n ilmeisen työsulun vuoksi suuri osa huipuista on vielä hyvin kesäterässä tässä vaiheessa, mikä tekee valmentamisesta lottoa. Suomen onni on, että meillä maajoukkuepelit on aina motivoineet pelaajia.

• U.A

WC / CC on arvostetuin vain kanadassa... Jos sielläkään... OLYMPIALAISET on arvostetuin ja yleisesti esim RUS, CZE, SVK, FIN, SWE arvostavat enemmin kv. liiton IIHF:n virallisia MM-Kisoja, ei NHL-TUOMARIEN BINGOKISOJA!!!

LEMIEUX on sen todennut ("Stanley Cupia, Monta WC voittoa) "Olympai kulta (SLC) on urani hienoin huipennus"!!!

• jep jep
        U.A kirjoitti:

WC / CC on arvostetuin vain kanadassa... Jos sielläkään... OLYMPIALAISET on arvostetuin ja yleisesti esim RUS, CZE, SVK, FIN, SWE arvostavat enemmin kv. liiton IIHF:n virallisia MM-Kisoja, ei NHL-TUOMARIEN BINGOKISOJA!!!

LEMIEUX on sen todennut ("Stanley Cupia, Monta WC voittoa) "Olympai kulta (SLC) on urani hienoin huipennus"!!!

Vai olympialaiset???????????????

Super mariohan se kaiken tietää...
        Eiköhän toi ole tutkittu "maailman parhaiden" pelajien kesken aika monta kertaa.

Viimoisessa tutkimuksessa jonka olen saanut käsiini. Tehty kaudella 2002-2003

NHL pelaajista 79% Pitää entistäkanada cup:ia kova tasoisinpana turnauksena ja arvostaa siinä menestymistä eniten.

Perusteluina kyseisessä tutkimuksessa pelaajat sanovat mm. vähiten kieltäytymisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50