olen homo!
totuus
17
185
Vastaukset
No mikäpäs siinä ole vaan, helpottiko tulla komerosta ?
- 20+12=32
Ja vitut sä mikkää homo oot , homo kun on sellanen joka seurustelee tiivisti samaa sukupuolta olevan kanssa. Usein luulaan ja kuvitellaan että yksinäinen ihminen on homo , mutta tämäkin on väärä väittämä.
- senkin
OO,mikä oot. En tunne/tiedä kuka olet. Vielä kun lätäset nimesi ja sukunimesi, niin tietää varoa ja varottaa lapsiaan.
- Les-bo
Milloin rakastut lesboon?
- pirkkoo
................................................................................................................................................................................................................................................................................P I S T E
- tiietään tiietään
Tikanmäen kanssa tulitta kaapista niinkö ?
- Ruskee ritari
Jukkahan on aina viihtynnä poikaporukassa.
- Ruskean reiän tuntija
Ruskee ritari kirjoitti:
En ymmärrä mitä ruskee ritarilla tarkoitetaan. Mieleeni ei tule muuta kuin ...... Mö kyllähän jokaisella on mieltymykset!
- 5+6=11
Ruskee ritari kirjoitti:
Lopettakaa tuomonen paskan puhuminen.
Älkääpä solvatko, ei tuo ole mitään asiallista.
Miettikää miltä tuntuis jos joku nuin solvais.
Ainakin minulle tulee paha mieli moisesta, ei todellakaan ole mitään vitsikästä.
Aikuistukaa jo.- 2+1=5
Mäne töihin,niin pahamieli katoaa!
Sanoppas suoraan solvaaja kuka olet, onko sen vertaa miestä ?
Kyllä tuo Jukkaan kohdistuva alatyyli alkaa todellakin vituttaan.
Asiat riitelee, mutta ei nuin pitäs alkaa henkilöä valeella solvaamaan.- joku voisi loukkaant
arto.lohvansuu kirjoitti:
Sanoppas suoraan solvaaja kuka olet, onko sen vertaa miestä ?
Kyllä tuo Jukkaan kohdistuva alatyyli alkaa todellakin vituttaan.
Asiat riitelee, mutta ei nuin pitäs alkaa henkilöä valeella solvaamaan.Nyt Arto kirjoittaa asiaa, ihminen saa olla suomessa, hetero, homo tai lespo se ei kuulu kenellekään ja tuollainen ala arvoinen kirjoittelu olipa kyseessä kuka tahansa on kyllä törkeää, pari nimimerkkin suojissa kirjoittelijaa, ( luultavasti samat humalapäissään ovat huudelleet samanlaisia juttuja ) solvaaja tai solvaajat on kyllä helppo tunnistaa.
- Se toinen mies
Taijat arto olla vain kateellinen kun jukka ei sinusta tykkää mitäs jos jukalla onkin toinen mies ?
- hehehehty
Taitaa solvaajilta mennä kakka pöksyyn
- pellet!!
nimiä kehiin nyt paskanjauhajat!!
Onko tämä palsta mennyt jo tällaiseen jamaan.
Pelkkää räkänokkien räkätystä vailla mitään rakentavaa.
Olen todella pettynyt, ei näillä solvauksilla ole mitään rakentavaa vaikutusta.
Mutta samapa tuo, haukkukoon minua, niinkuin haluaa, mutta vastatusten ei taida uskaltaa ?
Vai uskallatko ?
Jos oisit mies, niin kykenisit, toisaalta aikkainen ei tuomosta paskaa suoltaskan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226