Teippi tai Sinetti pidennykset nyt tarjouksessa!
Pitkällä kokemuksella ja ammattitaidolla teen upeita ja
laadukkaitahiustenpidennyksiä eri menetelmillä.
Asiakas voi hankkia itse hiuksensa tai ostaa kauttani laadukasta aitoa hiusta
mikä kestää monet käsittelyt ja pitkään hyvänä!
Käyttämäni hius on B*LONGING aitohiusta!
http://www.hiustenpidennys.fi/
pidennyksen laitto/työn hinta Alk.100e (norm. 230e)
(työn hinta ei sisällä materiaalia)
Hinta: 100
Yhteystiedot: Kysy lisää:
glamroom-team@hotmail.com
00100 helsinki
0417421863
O: Hiustenpidennys Tarjous!
1
217
Vastaukset
- Rosvot!!!
Varokaa Ultimate Crown Hair Salon nimistä paikkaa!!!!! menin sinne kyselemään löytyykö heiltä hyena empiren hair crown hius mallistoa ja he väittivät että kyllä!!! sertifikaattia ei kuulema läydy sillä hyena empiren tukkuri oli unohtanut pistää hiusten mukana, mutta varmasti on laatua ja käsittelemätön hius.... paskan marjat sanon minä! ostin heiltä pidennykset ja kuten alussa epäilin ne myivät paskaa!!!! ihan pokeri naamalla huijasivat minua!!!!! ei kulunut kun 2 viikkoa niin hiukset alkoivat mennä sotkuun ja ohenivat hurjasti! menin tekemään valitusta he syyttivät minua.. otin yhteyttä hair crownin viralliselle hyena empire facebook sivulle jossa ilmoittivat että heillä ei ole mitään tekemistä kyseisen kampaamon kanssa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144