skinhead naisen lumo

zandra

Pyydän anteeksi mahdollisia kirjoitus virheitä.
Kirjoittaseesani tätä olin kiihtyneessä tilassa:)

Oli kesäinen lämmin ilta ja olin palaamassa baarista parilta siideriltä jotka olin nauttinut kavereideni kanssa.
Kuitenkin olin surullinen ja tunsin itseni yksinäiseksi ja kuten usein ennenkin ajatukseni harhautuivat erääseen tyttöön jota en uskonut enää koskaan tapaavani mutta jonka kaunis kuva oli ja tulisi olemaan mielessäni ikuisesti.
Istuin puiston penkille ja katselin ympärillilleni levittyvää tulppaaniväriloistoa.Kaivoin esiin röökin muttei minulla ollut tulta.Olinhan vannonut lopettavani.Tunsin kuinka penkki tärähti ja käännyin katsomaan näkyä joka salpasi henkeni.

Penkilleni oli istunut tyttö jota kauniimpaa en ollut nähnut koskaan.Hänessä oli jotain tuttua vaikka hänen ulkonäkönsaä erosikin täysin omastani.Hän oli pitkä, hoikka, kalju ja kasvoiltaan niin kaunis etteivät mitkään hiukset olisikaan olleet oikeutetut peittämään milliäkään noista kasvoista, jotka olivat nuoren ja uhmaavan,mutta silti myös herkän näköiset.

Katseemme kohtasivat ja hän katsoi minua niin kiinteästi että olin menettää järkeni.Sekä ääneni että käteni vapisivat pyytäessäni häneltä tulta ja liikahtaessani lähemmäksi häntä.Hän katsoi minua koko ajan silmiin ja ymmäsin että hän halusi minua kuten myös minä halusin häntä.Maailma pysähtyi ja halusin häntä enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa.

Aloitin keskustelun haparoiden mutta katseemme puhuivat paremmin kuin sanat.Sain hänet kotiini,ankean opiskelijalääväni yhden hengen vuoteeseen.

Hänen ihonsa hohti omaa valoaan mustilla lakanoillani ja hänen katseensa oli niin kaunis...Halusin olla kaikkialla hänessä mutta aloitin suutelemalla hänen varpaitaan, pitkiä bambin sääriään.Ehdittyäni sisäreiteen asti hän kävi malttamattomaksi ja alkoi voihkia.Riisuin häneltä pikkupöksyt mutta vastoin hänen toiveitaan aion liikuttaa kieltäni ja tutkia vielä tarkemmin tuota satumaisen kaunista vartaloa.

Ylempää löisin suloiset pienet rinnat joden nännit työntyiva esiin herkkinä ruusunnuppuina ja jotka kutsuivat minua leikkimään ja saamaan ne täyteen kukoistukseensa.
Naiseni huokaili ja vaikeroi käsittelyssäni niin että halusin taas maistaa myös tuota kuumaa suuta ja upota siihen.Ja taas näen nuo kauniit kasvot lähietäisyydeltä ja silmiesi himosta samean katseen kunnes ne taas sulkeutuvat nautinnosta koskettaessani herkintä paikkasi.

Kielemme tanssivat suussasi ja ovat kuitenkin välillä kuin kissanpennun lipaisuja. Tunnen sinun jo värähtelevän kätteni työstä, mutta silti haluan vielä valloittaa salaisimmankin soppesi.Haluan kyyneleitä ja sinut kirkumaan nimeäni.
Laskeudun alas avaan sinut hellästi työntyen kielelläni sisääsi.Olet litimärkä ja tahdon nuolla sinut kuivaksi. Jatkan siis pitkään.Lopulta täriset kuin kone ja voihkaiset:-Rakastan sinua!Valahdat ihan löysäksi.Kiipeän ylös ja suudelmamme jälkeen vastaan:-Niin minäkin sinua.

0

2631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        89
        3288
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        62
        3047
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        433
        2530
      4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        80
        2323
      5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2313
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        96
        2056
      7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
        Ikävä
        36
        1923
      8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1656
      9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        20
        1653
      10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        31
        1499
      Aihe