Dementoitunut Känkkäränkkä moitti minua siitä, että kirjoitan alvariinsa Winkkarista, vaikka maailma olisi pullollaan muitakin aiheita. Tunsin piston sydämessäni.
Katsotaan nyt yhdessä vaikka tätä:
Kauppapotta päähän –31.46%
Taivaallinen kauppias –30.21%
Kolme viisasta miestä 3.24%
Vastamäkeä pukkaa –13.06%
Kauppapotta ja Taivaallinen ovat jo sukeltaneet niin syvälle, että konsaan he eivät tule näkemään Suomen sinistä taivasta eikä Hirvisaaren blogia.
Kolme viisasta miestä ovat vakaasti päättäneet sinnitellä pinnalla. Aallot lyövät jo pään yli, mutta toivoa ei saa menettää eikä ote irrota airon lavasta. Seuraava iso tappio hukuttaa kuitenkin nämäkin uskalikot. Mitäpä läksitte merelle, kikkelis-kokkelis vaan.
Vastamäkinen sorsa on saanut päähänsä, että happea tarvitaan. Niinpä sorsa on kivunnut kohti pintaa. Pahoin kuitenkin pelkään, että tuuri kääntyy taas ja Vastamäki liittyy veljiensä Kauppapotan ja Taivaallisen seuraan.
On nämä värkkejä.;)))
Kirjoituksia pohjalta: W. Waluuttakauppias
3
96
Vastaukset
Jahas, tämä on uutta. Olen saanut spämmääjäksi rakkaudenkipeän amiksen. Tällaista ei ole vielä nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864