Erittäin helppo puhelinnumero yksityiselle tai yritykselle. Liittymä on soneran preapaid ja saa helposti muutettua viralliseksi 040-x11x111
Tarjouksia otetaan vastaan.
Yhteystiedot: seero1@luukku.com
O: Myydään helppo puhelinnumero
5
697
Vastaukset
- TIK TAK
Miksi pitäisi sinulle maksaa numerosta ? olen aina saanut ilmaisen numeron kun olen avannut liittymän, tai preabeid on myös ilmainen numerosta ei veloiteta vain puheajasta, taidat olla välistä vetäjä, tuo on juuri sitä harmaata taloutta ! hyi ! Minä en käytä sinun harmaata alaasi. TIK TAK !
- juxtaposee
Tarjoon 15€. En enempää.
- luuria
eiks oo mitään lähtöhintaa,,,
näytti tuola netiskin olevan samantyylisiä ku osaa kaivella ja varailla.... eikä maksa kun vaivan ja 0,69 kuukausimaksun... - auraaaaa
laita kaikki numerot, jos on myynnissä. ilmoita aram_fi@hotmail.com
- diditte
Laita numerot ja hinnat osoitteeseen annen@mbnet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164