Minulla on uroskoira. Se on iältään n1,2 v. Koira hyökkäilee lenkillä toisten koirien perään. Nyt koira on ruennut hyökkimään myös ihmisiä päin ja samalla murisee. Kotona koira on luimistelee kun komennan ulkona komentaessa koira ei paljon reakoi. Mikä voisi olla konsti saada käytös loppumaan. Olen kokeillut namupaloja niistäkään ei paljon hyötyä ole ollut.
Koira Hyökkii
käytösongelma
2
94
Vastaukset
- susi
Opeta koira kulkemaan sinun takana,sinä olet johtaja eikä koira,jos koira kulkee edellä sinua niin se on silloin johtaja ja piut paut välittää sinun komennoista.Mutta kuri on silti sillä oltava vaikka se takana kävelisikin
- käytösongelma
Susi kiitos neuvosta.. Kokeilempa seuraavaksi tuota. Koirallani on ilmeisesti murrosikä kun kaikesta on ruennut hannaamaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657