Siis oon koht siinä kohtaa mis pitää valita se et tappaako michaelin,trevorin tai sit joku deadwish MIKÄ KANNATTAA OTTAA
Gta V APUU!!!!
9
285
Vastaukset
- 34t5ewtyhreb
jos haluut että kaikki selviää niin deadwish.
- onko tietoa miten
vaikuttaa jos vaikka michaelin niittais kylmäx
- kuolee tietenkin
onko tietoa miten kirjoitti:
vaikuttaa jos vaikka michaelin niittais kylmäx
Michael on poissa pelistä tuolloin. Yksinkertaista, eikö se sana "kill" merkitse aika paljon?
- mites käy
kuolee tietenkin kirjoitti:
Michael on poissa pelistä tuolloin. Yksinkertaista, eikö se sana "kill" merkitse aika paljon?
Michaelon omistusten kanssa talo ym.
- kuolee tietenkin
mites käy kirjoitti:
Michaelon omistusten kanssa talo ym.
Kaikki mitkä liittyvät siis Michaeliin
- ViisaampiKuinSinä
34t5ewtyhreb niin mikä kaikki selviää?
- kolmikko jää henkiin
Michael ja trevor jää henkiin. Siinä tapetaan se äijä jolle niitä autoja kuskattiin, kai?
- nunidtni
kolmikko jää henkiin kirjoitti:
Michael ja trevor jää henkiin. Siinä tapetaan se äijä jolle niitä autoja kuskattiin, kai?
Ei se vissiin ollut se uhri. Joku toinen ymmärtääkseni. Voin silti muistaa kaikki ihan väärin kun olen vetänyt tarinan läpi jo aikaa sitten.
- kolmikko jää henkiin
nunidtni kirjoitti:
Ei se vissiin ollut se uhri. Joku toinen ymmärtääkseni. Voin silti muistaa kaikki ihan väärin kun olen vetänyt tarinan läpi jo aikaa sitten.
No meinasin kans lisätä että en oo ihan varma tuosta äijästä... Olisikohan se ollu sitte se toinen poliisi...? Vauhdilla pelasin läpi ja jäi muutenkin lopusta seurattua tarinaa aika huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450