Etsin sperman luovuttajaa!

onnellinen-

Hei!
Olen Satakunnassa, ravintola-alalta pian valmistuva nainen. Olen päättänyt hankkia lapsen jo nyt nuorena, sillä se ollut minulle aina tärkeä asia.
Etsinkin 100% varmuudella sukupuolitauditonta ja perustervettä ((ei perinnöllisiä sairauksia) kaikista KIRJALLISET todistukset!)

En vaadi, enkä velvoita spermanluovuttajaa ottamaan yhteyttä mahdolliseen tulevaan lapseen. Se oli oikeastaan melko mieluista, sillä en koe sitä itse tarpeelliseksi.

"Muumimukimenetelmä" oli minulle mieluisin.

Otatko yhteyttä s-postitse: lapsihaave@gmail.com

8

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja äkkiä

Mene hoitoon.

• hgksyksgj

Lapsi ei ole "se" vaan "hän". Siis ei mikään leikkiväline sinulle täyttämään haaveitasi, eikä varsinkaan vihasi kohde kun ei hän niitä haaveita onnistukaan täyttämään. Lapsen kuuluu syntyä perheeseen jossa vanhemmat rakastaa toisiaan, eikä sinun yksinäisyyttäsi täyttämään. (Tämä loppuosa varattu kirosanoille jotka kirosanafiltteri kuitenkin poistaisi)

• Jo isojen äiti

Miksi kaikki vastaukset joita olet jo saant ovat noin negatiivisia??? En ymmärrä! Jos aloittaja on tosissaan, en voi kuin olla täysin samaa mieltä - minä haluaisin juuri samaa!!! Olisi rakkautta ja turvaa ja hyvä kasvuympäristö tarjota lapselle... mutta ei miestä joka unelmassani auttaisi... Siispä tahtoisin tehdä unelmastani totta aivan itse!

• höh en ymmärrä

En minäkään ymmärrä noita mene hoitoon -huuteluja tai sitä että aloittaja luulisi lapsen olevan jokin lelu.

Itse löysin juuri tämän sivun kautta vuosia sitten sopivan yksityisen luovuttajan (joka oli luovuttanut sitä ennen myös klinikalle eli oli tutkittu ja testattu kyllä hyvin), ja hän on tänä päivänäkin mukana lasten elämässä viikoittain. Ei mitään valittamista :)

Kyllä näinkin voi onnistua jopa paremmin kuin etukäteen uskoisi. Itse uskoin olevani totaaliyksinhuoltaja, mutta lastenhoitoapua on löytynyt ihan tarpeeksi ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat elämässä mukana.

• Sairaita olette
        höh en ymmärrä kirjoitti:

En minäkään ymmärrä noita mene hoitoon -huuteluja tai sitä että aloittaja luulisi lapsen olevan jokin lelu.

Itse löysin juuri tämän sivun kautta vuosia sitten sopivan yksityisen luovuttajan (joka oli luovuttanut sitä ennen myös klinikalle eli oli tutkittu ja testattu kyllä hyvin), ja hän on tänä päivänäkin mukana lasten elämässä viikoittain. Ei mitään valittamista :)

Kyllä näinkin voi onnistua jopa paremmin kuin etukäteen uskoisi. Itse uskoin olevani totaaliyksinhuoltaja, mutta lastenhoitoapua on löytynyt ihan tarpeeksi ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat elämässä mukana.

Kyllähän lapsi on monelle lelu tai jopa vaate.

• mene hoitoon
        Sairaita olette kirjoitti:

Kyllähän lapsi on monelle lelu tai jopa vaate.

Jos lapset ovat sulle leluja tai vaatteita, niin sehän on sitten oma ongelmasi, jota kannattaisi pohtia. Ajatteletko yleensäkin toisista ihmisistä noin esineellistävästi? Kumppani on olemassa vain tyydyttääkseen tarpeitasi, samoin äitisi, jos sulla on lapsia niin he ovat vain leluja tai somisteita?

Kannattaa sitten varautua siihen, ettet ole varmaankaan kovin suosittu ihminen vaikka osa tuttavista saattaakin sinua mielistellä.

• Sairaita olette
        mene hoitoon kirjoitti:

Jos lapset ovat sulle leluja tai vaatteita, niin sehän on sitten oma ongelmasi, jota kannattaisi pohtia. Ajatteletko yleensäkin toisista ihmisistä noin esineellistävästi? Kumppani on olemassa vain tyydyttääkseen tarpeitasi, samoin äitisi, jos sulla on lapsia niin he ovat vain leluja tai somisteita?

Kannattaa sitten varautua siihen, ettet ole varmaankaan kovin suosittu ihminen vaikka osa tuttavista saattaakin sinua mielistellä.

Puhuikin ihmisten ajatusmaailmasta yleisesti, en todellakaan itsestäni.

• haluanvauvan87

Mistähän tännekki luovuttajan löytäis? Itellä samat olosuhteet kuin alottajalla, ei miestä, enkä haluakaan. Mutta lapsen tekeminen ei yksin onnistu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe