Ostaessasi postikortteja ei kannata ostaa merkkejä muualta, kuin postista. Ostin kortit merkit Torreviejan rantakadulla Pizzeria Roman edessä olevasta kioskista. Kioskin myyjä sanoi, että kortit pitää laittaa kioskin ulkopuolella olevaan punaiseen postilaatikkoon. Yritin kuitenkin jättää kortit postikonttoriin, mutta virkailija ei huolinut niitä, koska merkkejä ei oltu ostettu postista. Palasin takaisin em. kioskille, ja kioskin setä iloisena viittoili postilaatikkoa, kun näki minulla kortit kädessä. Pudotin kortit laatikkoon luottaen kioskin setään, mutta kortit eivät saapuneet koskaan perille. Tulevilla reissuilla ostan aina merkit postista ja jätän kortit postikonttoriin.
Postikortit
3
289
Vastaukset
- 27-v
Olemme ostaneet korttimme ja merkkimme keskustan paperi- / lehtikaupasta.
Joskus myös merkit tupakkakaupasta.
Kortit olemme heittäneet postin seinän luukkuun ja jokainen kortti on tullut perille muutamassa päivässä.
On toiminut moitteettomasti 27-vuotta.
Alkuun laitoimme kortit kaupungilla oleviin pönttöihin mutta viive saattoi olla parikin viikkoa mutta yksikään ei kadonnut.
Kuubassa ei kannata luottaa mihinkään. Vaikka liimaa vaaditut orkideamerkit ja hoitaa kortit mahdollisimman virallista tietä niin kaikki ovat kadonneet.
Yksi merkki vastaa kuubalaisen työntekijän päiväansion suurta osaa.
Liimasimme merkit itse mutta ilmeisesti ne on höyrytetty irti ja myyty uudellaan. - siellä asuva
Niin, jos paperikaupasta ostetut ovat vanhoja ja tariifi on muuttunut, ei normaali postikortti lähtekään .
- Kerran erehtynyt
Meille kävi samoin, mutta kortit tulivat kuitenkin Suomeen puolen vuoden kuluttua. Postimerkit oli revitty pois. Siis tulivat ilman merkkejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738