Missähän vaiheessa aukeaa gts:ään mahis etsiä myös pokeja joiota en ole nähnyt? Kovasti hehkutellaan ympäri nettiä että vihdoinkin voi noin tehdä(aiemmissa peleissä pystyi hakemaan vaan joita on nähnyt), muta itse ainakaan en voi hakea muita kuin jo tavattuja pokemoneja. Mulla on kaksi salimerkkiä vasta xD pitääkä vetää peli läpi ensin?
Yritin etsiä tietoa netistä mutta ei oikeen löydy.
X ja Y GTS
Hjellpa me
2
134
Vastaukset
- nm~
Mee GTS:ään ja valitse "Pokemon you want" saat listan aakkosista joista voi valita pokemoneja jotka olet nähnyt, mutta kun menet ihan listan loppuun näet vaihtoehdon "What pokemon?" valitse se ja kirjoita pokemonin nimi :)
- Hjellpa me
Kiitos ;D oon melko puusilmä kun en huomannut sitä vaihtoehtoa XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831