Jos asun vaunussa ryteikön lähellä eikä ole ruokaa edes itselleni niin osaako joku eläin hankkia omat ruokansa itse?
Metsässähän on hiiriä. Voisiko kissan laskea pyytämään ruokansa itse, talvellakin?
Kissa ei välttämättä tule takaisin kylmään vaunuun jossa ei ole murkinaa tai sitten on täynnä matoja.
On niitä huonompiakin koteja, jos kulkukissojakin.
Voiko joku kotieläin hankkia itse ruokansa?
2
118
Vastaukset
- suvikatti
pelkät hiiret ei riitä edes kissalle. varsikin talvella kissa ei pysty pyydystään ruokaansa, kun hiiret on lumen alla ja kissa lumen päällä.
Jospa hankkisit hiiren lemmikiksi, sille voit keräillä siemeniä heinistä ja kaivella voikukan juuria, varastoonkin, ja hiiren ruokamäärä on niin pieni että sehän elää murusillakin, teelusikallinen muruja kai liikenee sinultakin.Ei kyllä ole terveellinen ruokavalio hiirellekään, vaikka halpoja otuksia ovatkin. Sitäpaitsi, jos hiiri sairastuu se pitää pystyä viemään lääkäriin siinä missä isommat otukset, mikä maksaa. Sitäpaitsi hiiri ei pärjää kylmässä vaunussa, vaan on varsin herkkä vedolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657