Useissa järjestöissä ja puolueissa pidetään syyskokoukset.
Puolueiden osalta olisi tärkeää, että kunnallisiiin luottamustehtäviin valitut esittäisivät toimintakertomuksen joka esim säännöt edellyttävät.
Näin ollen jäsenistö saisi tietoa siitä miten kunnassa toimitaan ja ainakin järjestömme yhdistys on tämän pyynnön esittäneet niille luottamushenkilöille, jotka ovat juuri sen yhdistyksen jäseniä MK
Syyskokoukset
6
101
Vastaukset
- Syyskokoontumaan
Ahah.
- siitä vaan
Ketä kiinnostaa? Tulee mieleen se Marxin veljeksen lausahdus"en halua kuulua yhdistykseen, joka huolii minut jäsenekseen".
Paljon on kärsitty vilua ja nälkää.. monessa mukana ja maksuja maksaen mutta mitä on sitten toiminta?
Lausuit oikein en minäkään mieluusti katso sellaista toimintaa jossa on varjohallitus ja rallakät asialla yhtäaikaa puhuen kun pitäisi hieman pysyä asiassa MKTodella vetoan että ihmiset ja politrukit heräisivät tekemään kysymysksiä ajoissa johon nyt on mahdollisuus eri järjestöjen ja puoluelimien kautta tehdä.
On myös nyt jopa invalidiliiton valtakunnallinen vaali ja mahdollisuus vaikuttaa äänestyksellä yhdistysten jäsenten joten katsokaa mitkä vastaa odotuksianneNoissa syyskokouksissa saisi martta käyttää sitä äänivaltaa ja tehdä esityksia eri tahoille sitä ennen kokoukseen MK
Lieksan seudun invalidit syyskokous on Lieksakodilla 22.11.2013 klo 13
Yhdistys on palkannut kotitalkkarin josta jäsenkirjeessä tietoa joka kattaa kaikenlaisia toimia jäsenten kotona.
Vammaisten päivä on 3,12, Liiku helposti liukkaalla.
Apuvälinemessut Tampereella 7-9-11.2013
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423