Kun sims 2:kkosessa on koodi jolla saa niitä NPC asuja ja sillä koodilla voi vetää ystävyyssuhteet täysille tai alas, eli *boolprop testingcheatsenabled true* niin siinä koodissa voin muokata ystävyys suhteita yms mutta en saa niitä vaatteita?Olen koittanut kirjoittaa monella eri tavalla sen koodin mutta miksi ei toimi? Osaako kukaan vastata?
On joku toinenkin koodi sims 2:kkoseen jossa simi saa manga silmiä ja uusia hiuksia käyttöönsä? Miten voi saada ne/onko siihen joku koodi tai lisäosa?
KUN katsoo youtubesta sims 2 videoita kun joku tekee sims perheitä niin siinä lähes kaikilla on sellaiset mangasilmät ja hiukset?
Kiitos niille jotka osaavat auttaa:)
SIMS 2 PC -Koodi ei toimi?
MrsTietämätön
1
80
Vastaukset
- 43432333
Nyt eletään 2013 lukua. eli en vastaa tohon hommaa nykyaikasemmi peli vaikka kyseistä sarjaa sims 3 vaikka sekin on jo menneisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164