Tietääkö kukaan hyvää lauluopettajaa Lahdesta?
Tai yleensäkin ketään kuka opettais?
Ei kuiteskaa Lahden musiikkiopistosta eikä konservatoriolta ku niiden lukukausi maksut liian kalleita mulle.
Laulutunteja Lahdessa?
6
4154
Vastaukset
- Cilla
... vastaisin ehkä, jos kertoisit, millaista tyyliä haluat opiskella.
- Tiitu
Klassista olen opiskellut viime vuoden koulussa,mut nyt on rahapula,eikä koulu myönnä sivuinstrumentteja,joten en saa laulutunteja tänä vuonna.Ja laulu tulee olee tulevassa ammatissani tärkeä osa.
- Opiskelija
Tiitu kirjoitti:
Klassista olen opiskellut viime vuoden koulussa,mut nyt on rahapula,eikä koulu myönnä sivuinstrumentteja,joten en saa laulutunteja tänä vuonna.Ja laulu tulee olee tulevassa ammatissani tärkeä osa.
kannattaa kysyä esim. Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijoilta. Siellä ovat nykyään laulua ammatikseen opiskelevat. Huomaa kuitenkin, että halvalla et sieltäkään tunteja saa. Laulunopettajat veloittavat yleensä vähintään 20 e per 45 min, ja opiskelijatkin 15-20 e 45min. Jos halvempia tunteja olet vailla, voit kysyä kansanopistosta. Siellä tosin tunnit ovat n. 15 min. per viikko. Hyvästä kannattaa maksaa. Huonosta taas ei. Eikös olisi tärkeämpi löytää hyvä opettaja eikä se halvin, joka pahimmassa tapauksessa pilaa äänesi?
- mirg95
Opiskelija kirjoitti:
kannattaa kysyä esim. Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijoilta. Siellä ovat nykyään laulua ammatikseen opiskelevat. Huomaa kuitenkin, että halvalla et sieltäkään tunteja saa. Laulunopettajat veloittavat yleensä vähintään 20 e per 45 min, ja opiskelijatkin 15-20 e 45min. Jos halvempia tunteja olet vailla, voit kysyä kansanopistosta. Siellä tosin tunnit ovat n. 15 min. per viikko. Hyvästä kannattaa maksaa. Huonosta taas ei. Eikös olisi tärkeämpi löytää hyvä opettaja eikä se halvin, joka pahimmassa tapauksessa pilaa äänesi?
mitä laulutunteja saa lahesta jos tyyli on nykyajan pop tai rn´b, lievä rock
- E75,5
niemicen at gmail piste com
Tähän voi tarjota laulutunteja. kävisin mieluusti esim kerran viikossa. laulan bändissä ja teen musiikkia. Nyt motivaatiota riittäisi myös laulun opiskeluun.
Harjoutus paikka lahti heinola alueella mieluusti. - lalalaa
Jos haluat opiskella klassista, kannattaa hakea elokuussa amkin laulunopettajaksi opiskelevalle pedi-oppilaaksi hakulomakkeella (luulen, että löytyy Lamkin sivuilta elokuussa, muussa tapauksessa kannattaa soittaa ja kysyä). On nimittäin tosi edullista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850