katumapäällä(kö)? (kielilävistys)

lävistyksen poisto

Moikkamoikkamooi. Kävin tänään ottamassa kielilävistyksen ja tähän asti on sujunut hyvin. Aloin kuitenkin ajattelemaan että entäpä jos joskus kyllästyn koruun / nielaisen sen vahingossa niin jääkö kieleen reikä ? Minua alkoi pelottaa ja kaduttaa ajatus siitä että minulla olisi kielessäni reikä läpi elämän

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimpeli BOOM!

Kieli parantuu täysin.

• Minulla on ehkäpä... neljä vuotta aikaa kun otin korun pois. Arpi on kuitenkin tuostakin jäänyt, lähteekö se koskaan pois ?

• kokemus on se juttu

Ei lähde kieli parantuu yleensä nopeasti mutta kun on parantunut siihen jaa hirveät arvet..... (kokemusta) mutta ei sille mitää voi älä näytä kieltä kuvissa äläkä näytä kieltä ennenkuin suutelet :D Mutta jos otat kielikorun nyt heti pois niin aroi ei ole niin paha :)

• yak, miten sä voit?

Hajottaako se koru hampaidesi kiilteen?
      Tuntuu järettömältä laittaa heiluvaa, kovaa materiaalia suuhun jossa ne paukkaa hampaita vasten.

Eikös se ole epähygieeninen?

Flunssa ja nielutulehdusherkän ei kannata laittaa tuollaista kerääjää suuhunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe