keskustelua täällä 24:n merkkikohtaisilla palstoilla. Miksiköhän? Yleisimpien merkkien sivuilla v*ttuillaan ihan suoraan. Onko syynä näiden kärkimerkkien hyvä myynti Suomessa, jota kadehditaan. Pikkumerkkien kohdalla keskustelu ihan asiallista. Meneekö suomalaismiehillä näin huonosti?
Ala-arvoista
5
170
Vastaukset
- king kong
No katsos se on semmoinen juttu, Että kun minä ostin 5v vanhan Bemarin, Ja naapuri upouuden corollan, Niin tietenkin MINÄ tein OMASTA mielestä Paljon paremmat kaupat, Ja ajan paljon paremmalla autolla. MINÄ ja mun bemarini ollaan siis KINGEJÄ!!!!!!!!!
- Joo, ja kun me
ollaan alle 23 v - niin me tiedetään kaikki asiat paljon paremmin kuin vanhat kävyt. Tollanen bemu tekee kyllä miehen. Faija joskus väittää, et sen 40 tuhannen Skoda on auto, mut ei se oo. Se on tuulipukukansan hävettävä rakkine.
- kasvatus puuttuu
ja Suomalaiset pitävät kotimaataa sivistysvaltiona, no ei pidä enään paikkaansa.
Kun hieman lueskelee näitä äitiä pikku sydänkäpysten ja syrjäytyneiden juttuja, niin ei voi muutakuin ihmetellä mitenkä tästä päästää ylöspäin.
Nämäkö muka maksavat eläkkeensä ja terveydenhuoltonsa, hyvä kun saavat hampurilaisen suuhunsa.- Nii,i
Kyllähän se Ameriikanrraata on se aato. Lopettakkoo työ poijanmulukut se paskan jaahaminen, kun kerran että tiijä aatoloesta ettäkä misttää muustakkaa mittää.
- Hei !
Nii,i kirjoitti:
Kyllähän se Ameriikanrraata on se aato. Lopettakkoo työ poijanmulukut se paskan jaahaminen, kun kerran että tiijä aatoloesta ettäkä misttää muustakkaa mittää.
Hiffasko kukaan, mitä toi nurmivasara jauhaa? Kai täällä on tulkkeja.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645