homoseksualismia Säkylässä

anders von heteroix

on kuulemma alkanut esiintyä jo ylemmissäkin luokissa.
Outo tapaus. Mutta vaikuttaa todelta jos muistaa takavuosien jutut.

Mutta yrittäkää pojat. Onnistui se lehtitietojen mukaan Jani Toivolaltakin !

7

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusSuomalainen.

Oletko muuten ajatellut että persut joita rasisteina pidetään, haluavat pitää kaikki kulttuurit erillään. Ettei sekoiteta vaan vaalitaan jokainen omaa kulttuuria arvokkaana. Ettei menetetä yhtään erillaista kulttuuria.

Mutta vihervasurihampputukat haluavat että kaikki kulttuurit samaan lähiöön sikiämään. Sehän se vasta hienoa on että joka maa on täynnä samallaisia mulatteja. Monikulttuurisuutta joka lopuksi tappaa kaiken erillaisuuden. Mutta heidän pienillä aivoilla ei edes tälläistä ymmärretä, mennään sen mukaan mitä joku trendikäshamppupää on greenpeace (rikollisjärjestö) hamppukokouksessa kertonut.

Siis törkeimpiä rasisteja ovat nämä jani toivolat ja muut anti-rasisti hintit. Eivät pätkääkään arvosta erillaisuutta vaan haluavat kaikki kulttuurit tuhota.

• antelias 10

kyl se kyrpä mullekkin maistuis ,otan syvälle suuhun ,muukin käy ,prepait no 0465438274 ,

• gbhytrew

Eikös juttu ole niin,joka eniten homoista huutaa ja valittaa,on hänessä itsessä pahasti homonvikaa.

• kokenut10

kokeilin krepaittia ,osas kyl hyvin ottaa suihin ,kyl mälli meni kaverin suihin ,...

• bvlop7tcvoy

skylän homot löytyy vkonloppuisin kunnanrannasta.

• Arse H.

Tervetuloa sinne pyllyilemään kaikki pojat.

• lasse

Kuulkaa kuulkaas.Taitaa ola kaukaa haettu koko juttu.Jo muutama vuosikymmen oli Säkylässä niitä poikia,ja on edelleen,eikä taatusti istu missään rannalla.EI NE Säkylään jää istumaan.Olen elämäni aikana tavannut muutamia niitä poika ja tyttöjä,eikä ne minuun ole rakatuneet,olen väärää lajia.huomata olevansa erilainen on niin kipeä asia,ettei sillä näissä piireissä leikitä.Salaaminen on jo niin vaikeaa,ja vailuttaa ihan jokapäivä,että sittenkun se oikea näissä piireissä osuu kohdalle,sitä ei haluta kenenkään särkevän,eikä tälläasialla pilailevan.Sitäpaitsi me olemme kaikki erilaisia,mutta samanarvoisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42