Alkoholistit, kuinka usein juotte?

juupaaa

Kuinka usein muut alkkikset juo viikossa/kuukaudessa?

61

3129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaapuuuj

Kerro ensin itse.

• aholisti71

Kerran viikossa n. 8-10 annosta, tai joskus saatan ottaa sen päälle toisena päivänäkin 2 bissee, mut sitä ei tapahdu joka viikko, ei täs mitään spurguja olla

• grg

aika juoppo oot mee hoitoon.

• aholisti71
        grg kirjoitti:

aika juoppo oot mee hoitoon.

Tiedän sen, mut säästän yhteiskunnan varoja ja kärsin itekseni

• Kljhklöhhny
        aholisti71 kirjoitti:

Tiedän sen, mut säästän yhteiskunnan varoja ja kärsin itekseni

Tällä viikolla menny Ke viinipullo, pe 2 olutta, lasi viiniä 3 kossuvissyä ja nyt la 3 pinttiä viinipullo eli aika runsaasti kaiken kaikkiaan. Yleensä menee 0-24 annosta / vk, keskimäärin ehkä 10. Olen 41v työssäkäyvä aktiivinen mies, urheilen kovaa n. 8 krt viikossa kilpatasolla joten Alkon käyttö senkin takia pysyy yleensä maltillisena. Sillon ku otetaan ni otetaan kunnolla

• jfie0owpui b0
        Kljhklöhhny kirjoitti:

Tällä viikolla menny Ke viinipullo, pe 2 olutta, lasi viiniä 3 kossuvissyä ja nyt la 3 pinttiä viinipullo eli aika runsaasti kaiken kaikkiaan. Yleensä menee 0-24 annosta / vk, keskimäärin ehkä 10. Olen 41v työssäkäyvä aktiivinen mies, urheilen kovaa n. 8 krt viikossa kilpatasolla joten Alkon käyttö senkin takia pysyy yleensä maltillisena. Sillon ku otetaan ni otetaan kunnolla

Todella surkea tulos. Mä juon n. 120 annosta viikossa ja urheilen myös. Kroppa on hyvännäköinen eikä ylipainoa ole vaikka olen jo 46 v nainen. Ehkäpä geenit vaikuttavat jotenkin.

• Hfgdhklyjjn
        jfie0owpui b0 kirjoitti:

Todella surkea tulos. Mä juon n. 120 annosta viikossa ja urheilen myös. Kroppa on hyvännäköinen eikä ylipainoa ole vaikka olen jo 46 v nainen. Ehkäpä geenit vaikuttavat jotenkin.

Siis mikä on surkea tulos? Toi Alkon määrä sulla on kyllä niin kova ettei oikeasta urheilusta tule varmasti yhtään mitään. Voihan ton tasosen dokaamisen jo laskee urheiluksi

• jfie0owpui b0
        Hfgdhklyjjn kirjoitti:

Siis mikä on surkea tulos? Toi Alkon määrä sulla on kyllä niin kova ettei oikeasta urheilusta tule varmasti yhtään mitään. Voihan ton tasosen dokaamisen jo laskee urheiluksi

No mun on tarkoitus jättää alkoholi elämästäni kokonaan pois, mutta hiljaa hyvä tulee. Olen urheillut koko ikäni lapsesta asti, joten peruskunto todennäköisesti on kohtuu hyvä. Kävin vielä 10 v sitten 10 km:n juoksulenkeillä sekä kuntosalilla, masennus vei mennessään jolloin jo parin kilometrin juokseminen ilman ettei krapulaa siihen liittynyt sai oksennusrefleksin aikaan. Siihen loppui urheilu ja luovutin. Nyt on kuitenkin vuosien dokailujen jälkeen tarkoitus palata menneisyyyteen tahdonvoiman avulla. En itsekään voi käsittää kuinka voin juoda noin paljon ja silti olen ihan päällisin puolin hyvässä kunnossa, samoin kuin sisäelimetkin. Vähän kyllä on alkanut pelottaa. Pää kestää ihan mitä vain, en edes ole koskaan kärsinyt psykooseista tai juoppohulluudesta.

• jfie0owpui b0 kirjoitti:

No mun on tarkoitus jättää alkoholi elämästäni kokonaan pois, mutta hiljaa hyvä tulee. Olen urheillut koko ikäni lapsesta asti, joten peruskunto todennäköisesti on kohtuu hyvä. Kävin vielä 10 v sitten 10 km:n juoksulenkeillä sekä kuntosalilla, masennus vei mennessään jolloin jo parin kilometrin juokseminen ilman ettei krapulaa siihen liittynyt sai oksennusrefleksin aikaan. Siihen loppui urheilu ja luovutin. Nyt on kuitenkin vuosien dokailujen jälkeen tarkoitus palata menneisyyyteen tahdonvoiman avulla. En itsekään voi käsittää kuinka voin juoda noin paljon ja silti olen ihan päällisin puolin hyvässä kunnossa, samoin kuin sisäelimetkin. Vähän kyllä on alkanut pelottaa. Pää kestää ihan mitä vain, en edes ole koskaan kärsinyt psykooseista tai juoppohulluudesta.

Elämäsi paras päätös.Sisäelinten kunto ei kestä loputtomiin kannattaisi nyt lopettaa jos elimet on vielä kunnossa.On selvää ettet jaksa juosta 10 kilometriä vuosien dokailun jälkeen mutta pikkuhiljaa rimaa nostaen pääset varmasti vielä sellaiseen kuntoon että kymppikin menee.Juoksu on muutenkin sellainen harrastus että lenkkejä täytyisi säännöllisesti tehdä muuten kunto rapistuu aika nopeastikkin.Aloita kävelystä ja kuuntele kehoasi.

• jfie0owpui b0
        M-I-K-A kirjoitti:

Elämäsi paras päätös.Sisäelinten kunto ei kestä loputtomiin kannattaisi nyt lopettaa jos elimet on vielä kunnossa.On selvää ettet jaksa juosta 10 kilometriä vuosien dokailun jälkeen mutta pikkuhiljaa rimaa nostaen pääset varmasti vielä sellaiseen kuntoon että kymppikin menee.Juoksu on muutenkin sellainen harrastus että lenkkejä täytyisi säännöllisesti tehdä muuten kunto rapistuu aika nopeastikkin.Aloita kävelystä ja kuuntele kehoasi.

Krooninen suolistosairaus eikä selän kunto kestä juoksemista.:( Ehkäpä jokin muu laji voisi sopia. Kiitoksia kannustuksesta.

• Humalaja

Joka päivä koko ajan.

• ppp

No sehän on aito totuus, joskus on itselläkin mennyt lujaa, sit loppui, kun alkoi tuntumaan duunilta.

• samma här

Myös minä,yritän pysyä kessissä.Tekis mieli lopettaa ja tekis mieli ottaa,nyt vasta viides menossa,krapulaa pukkaa.

• ammattilainen.
      • ...

Suosittelisin Leijona-viinaa.

Se on samanhintaista ja samat prosentit. Maku on kylläkin pehmeämpi, aavistus kai sokeria Koskenkorvan tyyliin.

MUTTA. Se on tislattu suomessa suomalaisesta ohrasta. Tämä Suomi- viina on suuren luokan vedätys. Suomalaista siinä on nimi, etiketti, tehdas, joka lisää spriihin veden ja pullottaa sen, maahantuoja ja Alko. Itse sprii on peräisin ruotsissa kasvatetutsta viljasta, joka on ruotsissa tislattu spriiksi.

Epäisänmaallista juoda ruotsalaista viinaa.

• Oulun mies
        ... kirjoitti:

Suosittelisin Leijona-viinaa.

Se on samanhintaista ja samat prosentit. Maku on kylläkin pehmeämpi, aavistus kai sokeria Koskenkorvan tyyliin.

MUTTA. Se on tislattu suomessa suomalaisesta ohrasta. Tämä Suomi- viina on suuren luokan vedätys. Suomalaista siinä on nimi, etiketti, tehdas, joka lisää spriihin veden ja pullottaa sen, maahantuoja ja Alko. Itse sprii on peräisin ruotsissa kasvatetutsta viljasta, joka on ruotsissa tislattu spriiksi.

Epäisänmaallista juoda ruotsalaista viinaa.

Suosittelen pontikkaa joka valmistettu Tyrnävällä ja myös alkosta saa.
        Muisti pätkii kun annoin just tyhjän pullon deekuille mutta en muista mikä oli 38% juoman nimi?

• alc muusikko

Kori olutta joka päivä. en mä yleensä oo edes kännissä. Kai se kaatuu refloihin.-Hauskuus on jo kännistä kadonnu. saPelkkää työtä pitää ittensä kuosisa....

• pälli kysymys

Jos ei juo joka päivä, ei ole alkoholisti.

• nainen

sama jos kysyn miten paljonkäytät deutoranteja?

• 18+5

Mä olen käynyt sairaalaan päivystyksessä 3 promillen humalassa eikä kukaan epäillyt että olisin juonut mitään. Yrittivät puhalluttaa, jonka sanoivat tekevän jokaiselle yöaikaan, mistä kieltäydyin. Epikriisissä luki; käyttäytyi asiallisesti, koostuneesti sekä rauhallisesti.? Olenko alkoholisti? Promillet puhalsin aiemmin omasta alkomittarista.

• 10+11

Et ole, feikkaat vaan.

• satanan juoppo!!

Ihan joka ilta. Viikonloppuna kellon ympäri, muuten ei yksinkertaisesti oo kivaa.

• raitistelija

sillon kun rahat riittää ja kunto ok

• kravatti räässä

Kerran päivässä, viikossa, kuukaudessa ja vuodessa. Ja tunnissa.

Sä kuulut päivään jokaiseen,
      sä kuulut aamuun ja iltaan,
      Oot ensimmäinen aatoksissain,
      miete myös viimeinen.

• Juoppo lalli

kravaatti räässä

Kerran päivässä, viikossa, kuukaudessa ja vuodessa. Ja tunnissa.

Näinhän se on kuten sää sanot, mää olin kauheen kontrollin alanen sillo kun mun muijja ol ja henkitteli tät samaa ilmaa ku määki täs kotoon. Ku mun muijja potkas tyhjää. Niin määpäs rupesin opiskelee kotiviinin tekoo ja sen jällkke, siis muijjan kuolemast noin kahe viiko pääst mää oon jokapäivä vähä ottanu. Mun ottamine ei juur maksa mitää. Opettelin ottaamaa sit omatekost viinii ruual. Nyt on viini mulle yhtä luonnolline juoma kui vesi. Mun on kauheen kiva täs koton olla ja läträtä sen viinin kaa. Muijjan kuolemast on aikka noi kuus vuotta ja se on ollu hyvin kivaa aikka.Mulle on selvin se et ihmise miel tekee sit ain joka on kiellettyy. Mut kyl mää tykkään siit, että mää esm pizzan kans sit melko suuren lasin otan, ja se tekee ruuan kans jotenkii unen omasen tunnelman. Minä oon sitä ikäluokkaa ku suomes oli se Turmiolan Tommi kulttuuri. Mikää ei ollu niin v mäistä ku kakemaailma mulkoiliat jos mies omast pullostaa ryypyn otti. Muijjat ol lähes kaikki poliisin kans kompuksessa täs asias ja ne käräytti miehen kyllä ja haettivat miehen putkaan ja kotoaan. Nyt on hyvä ja mulle ei ykskää muijja tuu sotkemaa, mun omaa puolijuopon elämää, pankoot vaa omaiset sit arkkuunkii muutama lestin evääks, sen tähe jos siel juoppojen helvetis tulee vaik mite kuuma, nii janottaaha siellä sitte.

• juobbo.

Pari kertaa viikossa, tosin toisena päivänä yleensä vain 2-4 olutta

• pikkusievädoku

Noin joka toinen tai kolmas päivä pullo punkkua tai 6 kaljaa, eli n. 20-30 annosta/vko. Töissä käyn ja näytän useimmiten ihan freesiltä naiselta, joskus aikaisin aamulla pulilta, mutta meikki tekee ihmeitä. Ikääkin on.

• nuorisoeläkeläinen93

Aina kun on rahaa. Helvetin idioottimaistahan tämä on, mutta minkäs teet.

• ttmnbgvf

Täl viikol aattelin juoda kerran- lauantaina

• 1+1

Suurin osa tämän ketjun käyttäjistä ei ole alkoholistia nähnytkään, eivätkä ole edes suurkuluttajia. Alkoholisti ei ole sellainen joka juo silloin kun huvittaa tai vi*uttaa, vaan sellainen joka ei voi olla juomatta kun huvittaa (vi*uttaa). On eri asia lähteä baariin motiivina ihmisten ja kavereiden kanssa juominen ja oleminen (sosiaalinen toiminta) kuin lähteä primaaristi juomaan alkoholia. Suurkuluttajia on Suomessa Helsingin väkiluvun verran, johon joukkoon tästä ketjusta osa kyllä kieltämättä kuuluu.

Kun suurkulutus muuttuu alkoholismiksi, harvempi enää edes näkee omaa tilaansa. Juomisen kieltäminen ja määrien kaunistelu kuuluvat keskeisesti asiaan.

• rmyurur,mr

Palstallahan on usein todettu, että ei määrä, vaan se, miten hallitseva alkoholin osuus elämässä on, tekee alkoholistin

• kori kaljaa

Mut kyllähän kalja ja kossu pyörii mielessä sillloinkin, kun on töissä ja selvinpäin. Tulee hyvä fiilis, ku tietää kohta pääsevänsä himaan ja saa rasauttaa ekan huurteisen auki,. Alkoo menee aina vapailla. Enemmän ja vähemmän.

• alohoisti

aka mona puloa vinaa pävässä...

• Tervitusasem lääkäri

mona lisää praegu votan

• Oulun mies

Testaan tänään munuaisten toimintaa.
      Hyvin tuntuu toimivan,nyt pitää mennä wc-istunnolle.

• Alkoholisti36v

Tosi alkoholisti juo kerrallaan sen minkä jalat kantavat ja tajunta säilyy
      kun herää jatkaa juomistaan.

Joka kerta juomisen keskeyttää putka tai sairaala,
      niin tosi alkoholisti juo, kossupullon yhdellä huikalla.
      Amatöörit erikseen.

• alkoholistiko?

Noo nyt viimeks meni kaheksan päivää putkeen tissutellessa, kaks mäyristä päivässä. Kaks päivää kesti darra, ei tahdo enää kolmekymppisenä kestää tommosiakaan määriä tai kaheksaa päivää putkeen.

Nykyjään oon ottanu maltillisemmin, eli ei enää mitään kaksinkäsin ottamista (katkoilla käyntejä tai putkareissuja) vaan ihan semmosta että käynpä hakee muutaman kaljan. Promillet ennen heilu jossain 3:n tai yli paikkeilla kun otti, nykyjään tuskin yli promillen edes menee. Eli varmaan jotain 3 - 7 bissee päivässä. Ei sen enempää yksinkertasesti vaan jaksa - ei pysty. Jaksa niitä krapuloita enää.

• orhigebmfsvad

Jos 8 päivää joka päivä juo aina saman 2 mäyristä, niin eihän se enää viimeisinä päivinä nouse hattuunkaan, saati että siitä krapula tulis.....

• täämunAPU,,

Minä olisin halunnut jo vuosia aiemmin lopettaa, ei ollut voimaa vastustaa himoa, viina vei.Join putkeen 1-2viikkoa ja aina rankka rapula vieroitusoireineen, elämä oli saatanallista.Minut vapautti Jumala kun huusin Hänen puoleensa ja suostuin antamaan elämäni Jeesukselle, se auttoi ja raittius ja rapulat on pysynyt poissa yli 30v.KIITOS JEESUS.

• make

Ennen joka päivä mutta nyt lähinnä viikon mittaisia repsahduksia vuoden tai kahden välein.Tarkoitus olisi kitkeä nekin pois.Alkoholistilla ei ole kuin yksi vaihtoehto nolla alkoholiannosta loppuelämän aikana.Todellisesta alkoholismista ei parannuta sen kanssa opitaan elämään.

• Alkoholismihan on näin pinnallisesti katsottuna asioiden ja tunnetilojen hoitamista vuosien saatossa opitulla väärällä tavalla.Alkoholismi ei ole mikään reppanoiden itsehillinnän puute vaan opittu väärä tapa. sekä osittain geeneistä johtuva.Mutta pahan siitä tekee se että se itseasiassa toimiikin ainakin tiettyyn rajaan asti.Kun ihminen tekee jotain asiaa vuodesta toiseen siitä tulee hänelle tapa ja samalla hän hyväksyy asian ja alkaa pitää sitä normaalina.A-klinikka on sitä varten että siellä koitetaan oppia erillaisia ratkaisuja asioihin.Mitä teen kun mieli tekee kauppaan ostamaan kaljaa? tai mitä teen kun olen 20 vuotta juonut mäyräkoiran joka ilta?Joillakin on kyse ihan pienistä määritäkin.Oikeastaan ne "himo" ajat on aika lyhkäisiä vaikka asiaa alkaakin käymään läpi päässään pitkän aikaa ennen kuin varsinainen päätös tapahtuu.Oikeastaan se on eräänlainen väittely pään sisällä johon haetaan myöntävä vastaus niin kauan että se löytyy sitten mennään kauppaan ja laulu on valmis mutta jos ymmärtää ja tiedostaa mistä on kyse asialle voi tehdä jotain.Usein auttaa keskittyminen muihin asioihin vaikka kävelee korttelin ympäri jos ei muuta keksi tai soittaa kaverille.Itse olen sairastanut alkoholismia varmaan syntymästä saakka mutta juominen alkoi noin 25 vuotta sitten.Tällä hetkellä on enää pieniä satunnaisia repsahduksia mutta ei mitään alkuvaiheen jokapäiväiseen juomiseen verrattuna.Kuntoilu rauhoittaa sekä virkistää mieltä ja auttaa minua ainakin olemaan ilman.A-klinikalta olen saanut paljon tietoa riippuvuudesta suosittelen sitä lämpimästi.Alkoholismi ei myöskään ikinä parane jos sinulla on päihdeongelma ja vaikka olisit 30 vuotta ilman ja aloitat uudestaan se jatkuu samanlaisena kuin silloin aikaisemminkin sama koskee tupakkaa kerran tupakkamies tai nainen on aina tupakka mies tai nainen.Ei yhtään tupakkia muuten käy siten että ennenkuin huomaatkaan sinulla on taas aski taskussa.Puhun kokemuksesta.Jos olisin tiennyt millaiseen helvettiin joudun en olisi ikinä koskenut alkoholiin.Suomessa on paljon tälläkin hetkellä sellaisia ihmisiä jotka juo päivittäin mutta ei pidä sitä minään koska ovat tottuneet siihen.

• ki,ytegbgh

Olen tuosta tupakasta eri mieltä. Olen joskus polttanut päivittäin, en tosin juuri koskaan kovin monta savuketta päivässä. Nykyisin poltan satunnaisesti muutaman savukkeen, esim. viim. kolmen kuukauden aikana olen polttanut 4 tai 5 savuketta. Mut ehkä olen poikkeus sääntöön...

• AA-AA

AA

• Oikea kohtuus!

Alkoholin kohtuukäytön raja on noin viisi keskiolutta tai pullo mietoa viiniä viikossa.

• ertuyk,mjhngbf

Lähteet?

• Tuomas-epäilijä

jfie0owpui b0 totesi: "Todella surkea tulos. Mä juon n. 120 annosta viikossa ja urheilen myös. Kroppa on hyvännäköinen eikä ylipainoa ole vaikka olen jo 46 v nainen."

Täytyy tunnustaa, että epäilen suuresti tuota. Pullo kossua on 12,5 alkoholiannosta. Viikossa se tekisi 87,5 alkoholiannosta. Väittämäsi mukaan juot keskimäärin 17 annosta päivässä eli lähes 1,5 pulloa kossua joka päivä. En usko että sen jälkeen jaksaa seuraavana päivänä urheilla.

• Herman1

Tämähän oli kysymys?
        Olen alkoholisti en juo ollenkaan en ole juonut edes kotikaljaa en ykkösolutta, en mitään alkoholia sisältävää, en edes suklaata joissa sisällä alkoholia 17-vuoteen. Lopetin uni rauhoittavat ja mielialalääkket noin puolenvuoden kuluttua alkoholinlopetuksesta!
        Olen siitä asti elänyt ....... Nuo lääkkeetkin olivat aivan turhia joilla koitettiin peittää todellinen ongelma.
        Päätöksen kun tekee on vapaa, mutta ei pidä ajatella että jos joskus kuitenkin. ei onnistu ei. Kyse on luopumisesta joka kuitenkaan ei tuota tuskaa, vaan antaa paljon hyvin paljon tilalle, ette arvaakkaan saatte aivan uuden elämän!

• m d .
        Herman1 kirjoitti:

Tämähän oli kysymys?
        Olen alkoholisti en juo ollenkaan en ole juonut edes kotikaljaa en ykkösolutta, en mitään alkoholia sisältävää, en edes suklaata joissa sisällä alkoholia 17-vuoteen. Lopetin uni rauhoittavat ja mielialalääkket noin puolenvuoden kuluttua alkoholinlopetuksesta!
        Olen siitä asti elänyt ....... Nuo lääkkeetkin olivat aivan turhia joilla koitettiin peittää todellinen ongelma.
        Päätöksen kun tekee on vapaa, mutta ei pidä ajatella että jos joskus kuitenkin. ei onnistu ei. Kyse on luopumisesta joka kuitenkaan ei tuota tuskaa, vaan antaa paljon hyvin paljon tilalle, ette arvaakkaan saatte aivan uuden elämän!

Mitä sinä sait ja onko alkoholismi ainut psyykensairaus mitä sinulla on, miten elämäsi ennen alkoholisoitumista sujui? Hienoa, että olet saavuttanut pitkäaikaisen raittiuden. Luopuminen, mistä tahansa, on yksi ihmisen vaikeimmista tehtävistä elämässä, kuinka siihen pystyit?

• m d .

"Urheilu on yhteisnimitys fyysisen kunnon ylläpitämiseksi, virkistykseksi tai sääntöjen mukaisena kilpailuna harjoitettaville liikuntamuodoille. Siihen kuuluvat myös huvi- tai kilpailumielessä harrastetut suoritukset, joissa mekaanisten laitteiden tai eläinten osuus on merkittävä."

Tuossahan ei puhuttu kilpa-urheilusta ainoastaan, joka sekin todennäköisesti henkilöltä onnistuisi jos sellaiseen ryhtyisi.

• endnbsfvcz

Viime viikolla otin ke ja la. Tällä viikolla otan huomenna.

• seitsikki

Koittanut rajoittaa viikon ajan, mut noin 1 ½ v kuivasiideriä/olutta about 8 annosta/pvä... Ja oon nainen 28-v.

• carlos1

Meikäläinen kiskasee Jallua n. 1.5 putelia vrk .

• holik..

mulla alkoholi ongelma sillä en ota lainkaan..

• janetskij

Minua on lääkäri varoitellut alkon vaaroista kun sanoin sen kysymykseen käytöstä että joka perjantai-ilta 15 olutta.

Vähän huvitti kun tosiaan otan vain kerran viikossa.
      Ehtiihän se elimistö viikossa toipua ihan hyvin.

No,nyt toipuu kaks viikkoa kun en leikatun olkapään takia aio ottaa tänä perjantaina enkä ottanu viime perjantainakaan kun viikko sitten torstaina oli leikkaus.
      En vaan halua ottaa sitä riskiä,että käsi menis paskaksi pysyvästi jos jotakin käy.
      Tosin ei multa jalat me koskaan mut jos innostuu tekeen vääriä liikkeitä...

• hampuusi1

olen melkein 60v,45 vuotta juovuksissa,5 viikkoa täysin ilman alkoholipitoisia aineita maksa arvot lääkäreiden taulukoiden mukaan normaalit.kotikalja edullista tehtaitten tuotteisiin verrattuna.pontikkaa tehnyt joitakin kymmeniä litroja.-laitteet liian kalliita.

• ainakiomastamielestä

paljon juovat, ovat nokkelia sanoissaan ja tietenkin viisaita, muut idiootteja..

• Nainen 38v

Itse juon noin 10 olutta perjantaisin. Välillä lähden baariin jatkoille välillä en. Olen vakituisessa duunissa. Koskaan ei ole ryyppääminen vaikuttanut duuneihin. Omalla ajalla juon. Duunini hoidan kunnialla!

• niiii3

joo eli oon 17v ja juon aika usein. tällä viikolla 4 kertaa sen lavan kaljaa olen juonut ja viinapullon ja se on normaali viikko mulla. oon juonu iha 14v asti tälleen ja ajattelin vaa tulla kysyy et näyttääks mun tulevaisuus alkoholistilta, koska kaverit nii ainaki väittää ja jotkut niistä että olisin jo alkoholisti mut omast mielest vaa viihdekäyttäjä :D

• Mies 46

Onhan toi melkonen setti sun ikäselle ja vaaralliset haitat kasvaa kumulatiivisesti. Kyllä kai sä tiedät, että about 20 vuotta niin rykäsee ämpärillisen verta ja totee vaan, että näinkö tässä kävi. ! Mä oon pirun huono antaan mitään kasvattavia oppeja mut kolme kertaa on käyny hiippakunnan vaihto liki. Viimesin haimatulehdus nosti CRP:n viiteensataan ja kirurgi sano, että: sun ei pitäis näiden markkereden mukaan olla elossa. Sillon tosi rautanen kunto. Nyt rappusten nouseminenkin hengästyttää eli jos tää vielä pankreatiitiks yltyy ja tulehdus arvot noihin lukemiin niin siinä on hoosiannat veisattu.. Herää ny poika. Sun ikäs on sitä luokkaa, että elämän tarjoilu on vasta alkamassa...

• Suuri kuluttaja

Kori olutta päivässä...

• Anonyymi

Sivusta ku seuraa joka päivä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe