Moi elikkä kyselisin teiltä tytöiltä mimmoset häpyhuulet teillä on onko vain viiva vai tuleeko yli? Itse olen hieman epävarma isojen häpäreideni takia ja niin on varasti monet muutkin, haluisin siis tietää kuinka yleistä se on ja onko pojat sanoneet mitä niistä teille? Ja entä pojat mitä mieltä olette mimmoiset häpyhuulet kuuluisi olla. Ja jonnet teitä ei tarvita...laitathan ikäsi myös mukaan :) itse olen 18v
häpyhuulet
9
555
Vastaukset
- Tietäjä
Nyt pyöritään tietoisuuteni rajamailla, mutta sanoisin että häpyhuulia on moneen lähtöön aivan kuten peniksiä. Tuskin poikia haittaa, päinvastoin vain enemmän maittaa.
- tyttö18v
Itse olen myös 18 vuotias nuori nainen. Minulla on myös isot häppärit, mutta en tunne niiden olevan este tai ongelma. Siinähän ne ovat ja pysyvät. En ole seurustellut, neitsyt olen joten itselläni ei ''miesnäkökulmaa'' ole antaa milläänlailla..
Luulisin kuitenkin loppu peleissä häppäreiden ulkonäön olevan aika mitätön asia kun hommiin ryhdytään. Ja kuten ylempi sanoikin, ulkonäköisesti kaikilla on niin erinäköiset värkit että kuka on oikeutettu niitä arvostelemaan tai määrittelemään ''oikean näköisiä'', mieltymykset tietysti jokaisella omansa:)- Hggjggjghg
yhdyssanoja voisit opiskella lisää
- LUE!!!
Ihmiset ajattelee ihan liikaa omaa kroppaansa, ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä minkäkokoset häpärit sulla on vai luuletko että sitku pääset sinne sänkyyn asti nii poika lähtee karkuun ku näkee et toinen häpäri on senti pidempi ku toinen.
- turunpoikiiii
joo o, kyllä niitä on nähty pariinkin otteesseen eri laisia, mutta sillä taas ei ole minkäänlaista seksuaalista merkistystä...tottakai pienemmät saattaa olla jotenkin ivemman näköset mutta tuttujani eikä minua moinen ole päässyt haittaamaan
älä huoli
kävele baariin ja kysy miehiltä/pojilta haittaavatko "isot" häpyhuulet...satavarmasti vastaus on ei!- jussi95
Mutta vaan kävelepä baariin ja kysy naisilta/tytöiltä haittaavatko pienet penikset... satavarmasti vastaus on kyllä ja naurua perään! t. 18 v. ja 16 cm
- 45c4w46wcuyj
jussi95 kirjoitti:
Mutta vaan kävelepä baariin ja kysy naisilta/tytöiltä haittaavatko pienet penikset... satavarmasti vastaus on kyllä ja naurua perään! t. 18 v. ja 16 cm
No sulla sitä ongelmaa tuskin on, vai kuka hitto väittää 16cm kalua pieneksi kun on normaalia isompi?
t. 13,5cm
isot häppärit on just kiihottavinta;)
sellaiset omaavat naiset mulle viestii vaan, haluun nuolla ja sormettaa ahh nauttia pitkään;) oon 30v komea 182cm jolla laatuliha jalkojen välissä odottaa ottajaansa;)
ihana20cm@suomi24.fi- rootson
jos sanon mielipiteeni,niin pelkkä "viiva", ei ole kiihottava jos ei sieltä näy häpyhuulet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058