Eli miul on yks tyyppi joka on 46 levune mut pelaan venäjäks... ymmärrän tehtävistä kaiken mutta en osaa hyvi kirjottaa venäjää siin kestää siks halusin nyt jonku ihmisen pelaa mun kaa joka osaa hyvi englantii koska mä en osaaa sitä yhtää! help
Tarviin seuraa! 99 tyttö joka ei osaa englantii
HölömöLapsi
3
349
Vastaukset
- uyd
Tuota.. miten venäjä ja englanti liittyy toisiinsa? Osaat siis venäjää mutta et englantia?
Mikään ei tule kultatarjottimella, joten opettele kirjoittamaan, eikös peruskoulussa olla opeteltu kielen alkeet? - tometti
Voisin tullakin pelaamaan kanssasi. Itse olen 98 poika, laita sähköpostis tai jotain
- pilikkijä
osaan kaikki tehtävät 1-90 :D kirjota btaggii tai jtn nii voin auttaa siuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625