Kylmällä ilmalla käynnistyy hyvin, mutta sammahtelee ensimmäisissä risteyksissä ennenkuin lämpenee. Kyseessä Megane -05, 1,6 litran koneella. Missähän vika ?
Megane sammuilee kylmänä ?
2
265
Vastaukset
- monoo
Ostin vuonna 2005 uutena samanlaisen megsu sedanin. Oli silloin juuri tullut markkinoille. Oikein hyvä auto muuten, mutta oireili juuri tuolla tavalla. Tehdas ei silloin muka saanut vikaa selvitettyä. 4 - 5 kuukauden taistelun jälkeen sain uuden auton, ja vielä paremmilla varusteilla :-)
Onko tyhjäkäyntikierrokset poikkeuksellisen alhaiset? En muista oliko ongelma softapuolella vai jotain mekaanista. Lämpimänä se toimi hyvin, mutta kylmänä ei käynyt tyhjäkäyntiä. Mukavaa esim. hidastaa risteykseen, kun kone yllättäen sammuu...Ihmettelen jos merkkiliikkeet eivät nyt saa vikaa selville ja korjattua... Sama ongelma täällä. Nokka-akselin anturin vaihto auttoi vähän muttei poistanuty ongelmaa. Auto sammuu joskus jopa neloselta vitoselle vaihdettaessa 80 nopeudessa, nimenomaan kylmänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927