Olin edellisiltana lenkillä ja satoi vettä kuin aisaa. Tultuani kotiin laitoin tietysti vaatteeni kuivumaan tuonne kylpuhuoneeseen.
Jalassani olleet harmaat collegehousut (varsinkin lahkeet) olivat aivan täynnä vettä. Menin pari kertaa ihan puristamaan vettä niistä pois ja sitä tuli suhteellisen paljon. No, tänään sitten huomasin, että lattialle on ilmestynyt jälkiä juuri niihin kohtiin joissa housujen puntit olivat. Oikeastaan ne ovat muutamasta sentistä noin 20 cm asti olevia vanoja, jotka ovat sävyltään harmaita. Ikään kuin lahkeista valunut vesi ja väri olisivat tarttuneet kiinni lattiaan. Yritin ihan normi vedellä hangata ja kyllähän ne haalistuivat, mutta aika olemattomasti.
Kysyisinkin nyt, että miten saisin ne vanat pois?
Kiitos jo etukäteen,
Viivi
Kylpyhuoneen lattiassa vaatteiden kuivatuksen jälkeen jälkiä
aloittaja
2
147
Vastaukset
- aloittaja
Oho, tuli ihan väärään osastoon. Pahoittelut!
- T. Ripa
Tinnerillä tai tärpätillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657