On varmaan

hyihelvettimitätouhu

ihanaa olla pieni palkkainen tarhatäti ja seistä vesisateessa aamut a iltapäivät, puhdistella iso kasa hiekkaisia kuravaatteita ja yrittää toimia vanhempien toiveiden mukaan.Huh mikä valinta.Säälin teitä!

7

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rainyday

Älä suotta sääli: iho saa kosteutta, keuhkot happea, lapset nauttii vesikeleistä ja heitä katsellessa virkistyy itsekin. Asennekysymys, jokaisessa työssä hyvät ja huonot puolensa. Ei mitään hätää!

• pk-sijainen

Niin katsos kun jotkut saattavat ihan aikuisten oikeesti nauttia siitä pienipalkkaisesta työstään...

• Mirmeli

Pienipalkkaiset osaavat nauttia ulkoilmasta säästä riippumatta. Heillä on usein myös kyky valita säänmukaiset vaatteet. Kiitos heille siitä arvokkaasta työstä jota tekevät lapsiemme eteen!

• Päivä toimistossa

Nykyisin ammatit, joissa saa ulkoilua ja liikuntaa ovat hyvin haluttuja. Itse olen sisällä toimistossa 8 tuntia päivässä ja joskus kyllä toivoisin olevani tarhatäti.

Kyllä minä säälin sinua avaaja, koska sinulla ei ole kaikki ruuvit tallella. Mikähän se sinun ammattisi on, kun et tiedä että pienipalkkainen on yhdyssana ja että pisteen jälkeen tulee välilyönti? Et ainakaan ole henkisen työn tekijä. :D

• 20 v alalla

Vaikkakin kurakelit ovat ikäviä ja palkka surkea, niin en ole vielä kyllästynyt olemaan lastenhoitajana.

• perhepäivähoitsu

lastenhoitotyostä on vaikea keksiä muita huonoja puolia kuin surkea palkka,

Kurakelit ovat ikäviä, mutta saammehan me nauttia myös auringosta ja kesän lämmöstä, kuulaista syksyn päivistä ja kevään ihmeistä. Ihan konkreettisesti eikä vain ikkunasta. Olen kuullut että meitä käy kateeksi, enkä ihmettele yhtään.

• Keikkatyöläinen

Kaatosateella voi käyttää myöskin järkeä ja pysyä sisäleikeissä. Pienipalkkaista on myöskin siistijän työ, ennemmin hoidan lapsia kuin siivoan.
      Kaikenlainen työ on tärkeää ja nykyään saa olla onnellinen jos on edes jotain työtä mihin lähteä aamulla ettei tarvitse tuilla kärvistellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33