Uutis-Jousessa oli juttua, kun Vesijärvellä haisee viemäri ja tämä oli alkanut, kun Kumpusen jätevedet liitettiin kunnan jätevesiverkostoon. Semmoista se vaan on, mitä enemmän kakkaa kulkee putkissa, niin hajuahan sieltä tulee. Näissä suurissa jätevesikolhooseissa on vielä se ongelma, ettää kun tapahtuu vuotoja, niin ne vuodot ja ympäristöhaitat ovat sitten melko suuria. Mutta ketkäs ne on ihmiset pakottaneet tällaiseen??
Sitä kun olisi kaikilla oma kakkakaivo, niin yksittäisen kaivon vuodot olisivat pienempiä. Ja ei kukaan jättäisi kaivoaan tyhjentämättä, sehän pulppuaisi viemärin kautta sisätiloihin, ja tokkopa kukaan haluaa itse tyhjennellä kakkoja omalle pihamaalleen. Lisäksi tämä tyhjentäminen lisäisi työllisyyttä, eikä vietäisi leipää niiltä, jotka nyt toimivat kakka-auton kuskeina. Joten kun päättäjät on näin halunneet, että isoja verkostoja, niin antaa kakan haista. haisee se välillä lehmänkykkikin silleen, ettei oikein viitsi pihalla olla, kun maajussit levittelee lietettä pelloilleen.
Vesijärvellä haisee viemäri??
11
259
Vastaukset
- vettä hanasta
Taitaa se Kumpunen olla pohjavesialueen päällä. Ja tästä pohjavesialueesta otetaan juomavesi. Joten on syytä olla kunnallisessa viemäröinnissä.
- Haiskoon
Haju on pieni haitta, onhan tuota tähän ikään mennessä p...anhajuun tottunu, ei ole ensimmäinen asia tässä kunnan taloudellisessa tilassa, että pitää pikkusen nokka kippurassa kulkea.
- pröh
ee kae se vuan putki oo katkenna jostaen
- Hajut pois
Tekisköhän kunta jotain jokavuotiselle lehmänpaskankin hajulle,??
Joka kesä tekevät tarpeensa tuonne pelloille , Ja talvella kun navettaan tekevät, niin sitten ne ihmistyövoimalla levitetään luontoon. Tulee ympäristöhaittoja ja haju alentaa kiinteistöjen arvoa.- luomuillaan
Luomuhan on aina kalliimpaa ja miksipä ei kämpissäkin. Luomuahan tuolla lehmänpaskalla kasvatetaan....
- luomuuuuuuuu ei
Luomu on pelkkää mummojen ja hyvä uskoisten huijausta. Pelkkää koli bakteeria koko luomu. Aatelkaa omilla aivoillanne ihan ite
- luomuillaan
Nuoret korkeastikoulutetut juuri niitä mummoja ovatkin =) Olin tuossa viikko sitten kassajonossa yhden tunnetun jo keski-ikäisen tv-kasvon takana ja kiinnitin huomioita, että pelkkää luomuahan ne ostokset olivat. Itse olen toki samaa mieltä, että turhanpäiväistä on maksaa luomulisää ainakaan Suomessa tuotetuista elintarvikkeista. Ja paljon luomuahan tuodaan tänne Keski-Euroopastakin, missä kasvuympäristökään ei ole niin puhdas kuin täällä.
- luomuillaan
luomuillaan kirjoitti:
Nuoret korkeastikoulutetut juuri niitä mummoja ovatkin =) Olin tuossa viikko sitten kassajonossa yhden tunnetun jo keski-ikäisen tv-kasvon takana ja kiinnitin huomioita, että pelkkää luomuahan ne ostokset olivat. Itse olen toki samaa mieltä, että turhanpäiväistä on maksaa luomulisää ainakaan Suomessa tuotetuista elintarvikkeista. Ja paljon luomuahan tuodaan tänne Keski-Euroopastakin, missä kasvuympäristökään ei ole niin puhdas kuin täällä.
Unohtui tuosta mainita, että se tv-kasvo oli miespuolinen , Saku Tuominen.
- tuntematon saku
luomuillaan kirjoitti:
Unohtui tuosta mainita, että se tv-kasvo oli miespuolinen , Saku Tuominen.
Kukas se on? Asuuko täälläpäin?
Eikai kaikki TV-kasvot ole korkeesti koulutettuja, esim. duudsonit?
- Anonyymi
Tottakai Vesijärvellä haisee paska kun kaikki koiranomistajat paskattavat rakkinsa teiden varsille eikä siivoa jätöksiä.
- Anonyymi
Vesijärvellä turhaantuneet ihmiset potkivat autoja ja postilaatikoita. Normihommaa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635