merkkiraskaudesta...
rinnat ollu eilisen ja tän päivän TOD. kipeät!!! suihkussa sattu, kävellessä oudot..jotenki muka turvonneemman oloiset..ja kipeät sivuilta ja ns "raskaat"...
edelliset kuukautiset loppu tasan kaks viikkoa sitten.. ne oli todella niukat, jos niitä ees kuukautisiksi olis voinu kutsua.. tein testiä heti perään tuolloin ja nega..
olin kuitenki yhdynnässä näiden "niinsanottujen" kuukautisteni aikana..
muuta oloja ei oo kuin että eilis iltana nukkumaan laittaessa pisti keskelle alavatsaa melko rivakasti.. ei kuukautisten vielä pitäs alkaa!!!
yleesä mulla rinnat kipeytyny vasta pari pv ennen menkkojen alkua, ja ollu muitaki oireta ennen menkkojen tuloa kuten järkyt vatsakivut.. nyt ei oo muutako tää kipu, rinnoissa!
voisikohan tämä olla??!
hannanannan
3
161
Vastaukset
- Tärkeimmät ensin
Oliki sulla ikää ja suhdetta minkä verran? Ihan vaan siksi, että tarvitseeko tässä aborttia suositella vai onnitella mahdollisesta raskaudesta.
- Oviskipua...........
jote et huomaisikaan ellet raskausoireiden toivossa tarkkailisit kehoasi ekstra tarkasti.
- Onnittelut sinulle
Niin se on. Ole iloinen ettei vahinko ole tapahtunut. Ehdit vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637