Raskaana?

dingdong931

Hei!

Olin yhdynnässä juuri seuraavana päivänä menkkojeni loputtua. Siitä on nyt noin 2 vko ja kaks päivää kun olimme poikaystäväni kanssa yhdynnässä. Pelkään olevani raskaana (mikä ei oo toivottua). Kuinka todennäköstä on tulla juuri menkkojen loputtua raskaaksi? Mulla on esiintynyt mm. väsymystä, voimattomuutta, vatsa ja selkäkipuja sekä pahoinvointia. Voiko oireet tulla esiin näin nopeasti?

5

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dingdong931

Lisätäkseni oireisiin satunnaiset kylki -kivut..

• ASDFR

kuinka kovia kipuja selässä ja vatsassa? Voi myös olla esim. sappikiviä. Noista kylkikivuista ajattelisin. Käy lääkärissä.
      melko epätodennäköistä että olet raskautunut heti kuukautisten jälkeen.

• dingdong931

Alaselässä "kivut" ovat enimmäkseen puutumisia. Vatsassa kivut ovat nipistelyitä. Huonovointisuus vaivaa. Harrastimme kuitenkin vielä viikon päästä suojaamatonta seksiä poikaystäväni kanssa.

Voiko sappikiviä olla parikymppiselläkin jo?

• ASDFR

Tottakai voi olla. Itselläni alkoi oireilemaan 18 vuotiaana, perinnöllisyyskin vaikuttaa. Pissatulehduskin ihan saattaa olla, sekin oireilee selkään ja mahaan. Käy siellä lääkärissä, niin saat varmuuden asiaan.
        Raskaustestin kanssa pitää kuitenkin odotella sinne kuukautisten ajankohtaan saakka, ennenkuin voit sen tehdä.

• dingong931

Täytynee kysästä työterveyshoitajalta asiasta viikon päästä jos nää fiilikset tästä ei muutu puoleen eikä toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe