Hei!
Olin yhdynnässä juuri seuraavana päivänä menkkojeni loputtua. Siitä on nyt noin 2 vko ja kaks päivää kun olimme poikaystäväni kanssa yhdynnässä. Pelkään olevani raskaana (mikä ei oo toivottua). Kuinka todennäköstä on tulla juuri menkkojen loputtua raskaaksi? Mulla on esiintynyt mm. väsymystä, voimattomuutta, vatsa ja selkäkipuja sekä pahoinvointia. Voiko oireet tulla esiin näin nopeasti?
Raskaana?
5
105
Vastaukset
- dingdong931
Lisätäkseni oireisiin satunnaiset kylki -kivut..
- ASDFR
kuinka kovia kipuja selässä ja vatsassa? Voi myös olla esim. sappikiviä. Noista kylkikivuista ajattelisin. Käy lääkärissä.
melko epätodennäköistä että olet raskautunut heti kuukautisten jälkeen. - dingdong931
Alaselässä "kivut" ovat enimmäkseen puutumisia. Vatsassa kivut ovat nipistelyitä. Huonovointisuus vaivaa. Harrastimme kuitenkin vielä viikon päästä suojaamatonta seksiä poikaystäväni kanssa.
Voiko sappikiviä olla parikymppiselläkin jo?- ASDFR
Tottakai voi olla. Itselläni alkoi oireilemaan 18 vuotiaana, perinnöllisyyskin vaikuttaa. Pissatulehduskin ihan saattaa olla, sekin oireilee selkään ja mahaan. Käy siellä lääkärissä, niin saat varmuuden asiaan.
Raskaustestin kanssa pitää kuitenkin odotella sinne kuukautisten ajankohtaan saakka, ennenkuin voit sen tehdä.
- dingong931
Täytynee kysästä työterveyshoitajalta asiasta viikon päästä jos nää fiilikset tästä ei muutu puoleen eikä toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637