Voisiko mielestänne nykylapselle antaa nimeksi Jorma? Sehän tarkoittaa nykyisin penistä, mutta aika pienihän se ryhmä on, joka kutsuu penistä nimellä jorma. Ei se yhtä törkeä nimi ole kuin englannin Dick. Molemmat papat ovat Jormia, minkä lisäksi on eräs todella hyvä brittikaveri Jeremy ja Jeremyhän on Jeremia-nimen englanninkielinen muoto kuten Jorma suomenkielinen. Olisiko tiedossa takuuvarmasti koulukiusaamista, jos nykyään nimeäisi lapsensa Jormaksi?
Jorma nimeksi?
Jorma nimeksi?
3
142
Vastaukset
- dshrthjdty
No ainakin luulisi että kiusataan. En ole ketään tavannut joka ei kuitenkin ymmärtäisi että jorma ja jortikka on penis, vaikka ei niillä nimillä sitä kutsuisikaan. Itseni mielestä muutenkin niin ruma nimi etten lapselleni sitä antaisi.
- Keijo Kullinen
Jorma on hieno ja miehekäs nimi! Ihan sellaisenaan tai sitten yhdysnimissä Jorma-Keijo tai Iso-Jorma.
T. Keijo K. - sin2
Eikö vaikka Jere tai Jeremias olisi parempi? Tai Jorma toisena nimenä ehkä vielä menis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450