Kaksikielisen pojan nimivalinta

lauram1

Heipparallaa siskot ja ehkapa veljetkin!

Saisinkohan taalta hyvia neuvoja pojan nimen valintaan. Olemme muuttamassa ensi vuoden puolella Suomeen yhdysvaltalaisen aviomieheni kanssa. Poikamme syntyy muutaman viikon kuluttua ja etsimme nimea joka sopii seka englantia puhuvien etta suomalaisten suuhun. Listalle ovat paasseet Aaron, Lucas ja Marcel. Mita mielta olette naista nimista? Ovatko nama suomalaisille helppo lausua ja mita ongelmia voitte ennustaa eri sijamuodoissa? Mita mielleyhtymia sinulle tulee naista nimista? Kaikki nauvot ovat tarpeen!! Kiitos jo etukateen!

Laura

4

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevin on kiva nimi, Aaron ja Lucas samoin. Marcel kuulostaa vieraammalta ja vähän tytön nimeltä.

• lauram1

Kiitos kovasti! Ehka jatemme Marcelin siis listalta...

• näin ranskansuoma-

laisena otan kantaa Marcel nimeen. Se ei ole viimeiseen 50 vuoteen ollut kovinkaan annettu etunimi meillä.
      Se on hieman vanhahtava, mutta en yhtään ihmettelisi, jos se tulisi uudelleen muotiin.

Minusta se kuullostaa ihan kivalta. Samaa mieltä ovat useat etunimi foorumeilla käyvät ranskalaiset.

• lauram1

Kiitos, Ranskansuomalainen:) Tama toikin uutta nakokulmaa nimenvalintaan. Mihin suomelaiseen "vanhahtavaan" nimeen voisit Marcelia verrata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe