Moi! Olen 14-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, ja olen kiinnostunut tekstiroolipelaamisesta. Lempparigenrejäni ovat muun muassa kauhu, fantasia ja romantiikka. Myös tietyt aihepiirit (kuten Vocaloid) käyvät. Jos kiinnostuit, vastaa ihmeessä! HOX! Ilmoitus ei vanhene.
Peliseuraa Skypeen?
6
144
Vastaukset
- Akro
Niin ja jos saadaan asiat sovittua niin että kaikille käy, niin ryhmäpelitkin käyvät :)
- voisha sitä koittaa
Mitä on tämä tekstiroolipelaaminen?
- Kazuki is masculine
Joo lisää mut esteri691 :3 itseäni kiinnostaa juuri tuollainen roolipeli. Oon 16 vuotias nuori joka roolaailee usein vapaa ajallaan.
- rope-halukas
Olen mielelläni mukana ropettamassa kanssasi. Iältäni olen pian 14 vuotias tyttö.
En ole monta kertaa ropettanut, noin kymmenen kertaa, mutta tykästyin ropeen heti sen aloitettuani. Skypeäni en tässä mainitsisi, mutta annan s-postini, siellä voitais jutella sitten.
kriszti.pkm@gmail.com - vocaloid
hei! pidän itsekkin vocaloideista ja utauloideista.. olen skypessä ja facebookissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635