Moi kaikki,
olen kiinnostunut aloittamaan karaten. Tyylisuuntia ja seuroja näyttää kuitenkin olevan monta, joten voisiko joku ystävällisesti kertoa niistä? Minulla on pitkä tausta toisessa budolajissa. Haluaisin harjoituksia, joissa keskitytään tekniikkaan ja kamppailuun kuntopiirien ym. sijasta. Tekniikassa kiinnostavat enemmän toiminnallisuus ja kamppailullisuus kuin katat. Myös murskaus saattaisi kiinnostaa jossain vaiheessa.
Karatea Turussa?
Budokaaaaaaaaaaa
3
162
Vastaukset
- Penn & Teller
Mene saman tien nyrkkeilysalille (mikä tahansa nyrkkeilylaji) niin opit ihan oikeita juttuja eikä tarvitse pelätä että olet paljon vetäjää parempi.
- hiiohoijooo
Missä tahansa urheilulajissa valmennettava on valmentajaa parempi. Muutenhan sen valmentajan kannattaisi käydä pokkaamassa pokaalit valmennettavan sijaan!
- mee sinne
mee sankukaihin. Ekotorin vieressä kirkkotie 10. Käyn siellä itse. Mulla on vihree vyö ja 5 ja puol vuotta harrastanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657