Mulla on nyt retrokämppä, kun sitä retroa olen aina tunkemassa joka koloon. Homman glue on siinä, että hommaa piisaa. Siis kaikki pitäisi repiä irti ja heittää lavoille. Aivan kaikki. Ehkä ikkunat jätän, koska ne ovat taloyhtiön.
Siis ensin mä tuhoan tämän täydellisesti ja sitten teen lähes samanlaisen tilalle.
Mitä järkeä?
(reps)
50 ja silleen
23
194
Vastaukset
- pyhäpäivä
Oletko jo päässyt yli pyhäimmiestenpäivästä?
- Nasdaq
Ai mistä päivästä?
- pyhäpänä
Nasdaq kirjoitti:
Ai mistä päivästä?
Pyhhäimmiestenpäivästä.
- Nasdaq
pyhäpänä kirjoitti:
Pyhhäimmiestenpäivästä.
Ai siis tämä kuolleiden runoilijoiden kerho,joka kokoontuu aina syysöisin säätämään tänne säännöksiä.
Mä kävin norjalaisessa Ärrässä bissenhakumatkallani.
(reps) - pyhäpänä
Nasdaq kirjoitti:
Ai siis tämä kuolleiden runoilijoiden kerho,joka kokoontuu aina syysöisin säätämään tänne säännöksiä.
Mä kävin norjalaisessa Ärrässä bissenhakumatkallani.
(reps)Mikä on norjalainen r?
- Nasdaq
pyhäpänä kirjoitti:
Mikä on norjalainen r?
R-kioski siirtyi norjalaisomistukseen. En nyt muista tarkkaan että milloin. Ei tästä kauaa ole.
- pyhäpänä
Nasdaq kirjoitti:
R-kioski siirtyi norjalaisomistukseen. En nyt muista tarkkaan että milloin. Ei tästä kauaa ole.
Että villapaitoja myyvät? Ostakko?
- Nasdaq
Ehkä tämä näyttäytyy laajemmassa mittakaavassa osana itseni rakennemuutosta. Olemme yhdessä havahtuneet muuttumaan.
(hihitystä)- Nasdaq
OIkeastaan olemme muuttuneet koko ajan. Sen älyäminen, että näin on, saattaa joillakin vähän kestää.
(reps) - :o?
Nasdaq kirjoitti:
OIkeastaan olemme muuttuneet koko ajan. Sen älyäminen, että näin on, saattaa joillakin vähän kestää.
(reps)Mitä nää vihijailet.
- pus-kis out.
Sinulla on sitten uudempi samanlainen vanha.
- Nasdaq
Oikein hienosti ilmaistu.
(aplodeeraa) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Oikein hienosti ilmaistu.
(aplodeeraa)Mun piti ihan tehdä duunia tämän eteen.
Varoitus: klippi sisältää mainoksen.
http://www.youtube.com/watch?v=SQxKBY_mZHg - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mun piti ihan tehdä duunia tämän eteen.
Varoitus: klippi sisältää mainoksen.
http://www.youtube.com/watch?v=SQxKBY_mZHgNo voi v***u Ihan väärä raina.
(reps)
- Esoteeri
Ei mitään ärkeä ja siksi se ihmetyttääkin, koska sä et ole järin tyhmä tyyppi sittenkään...
- Nasdaq
Kiitos.
Keittiön työtasot on tuotava ylös, jotta koneet mahtuvat alle. Tapetit huit vittuun ja parketti veks. Pintavedot levytyksillä piiloon.
Muuten tämä on "instrumentaalisesti" valmis kämppä. Eli siis kaikki hevi on tehty ja paipit vetää.
(reps) - Esoteeri
Nasdaq kirjoitti:
Kiitos.
Keittiön työtasot on tuotava ylös, jotta koneet mahtuvat alle. Tapetit huit vittuun ja parketti veks. Pintavedot levytyksillä piiloon.
Muuten tämä on "instrumentaalisesti" valmis kämppä. Eli siis kaikki hevi on tehty ja paipit vetää.
(reps)Niin ne keittiötasot oli todellakin aivan eri mitoissa silloin ennen. Lyhyempiä olivat ihmisetkin.
Kauheesti aiot siis fyffee brennaa tollasessa rempassa. Putket sentäs ok. - epäiIys
Esoteeri kirjoitti:
Niin ne keittiötasot oli todellakin aivan eri mitoissa silloin ennen. Lyhyempiä olivat ihmisetkin.
Kauheesti aiot siis fyffee brennaa tollasessa rempassa. Putket sentäs ok.Olet Kirsti Wallaswaara?
- Nasdaq
Esoteeri kirjoitti:
Niin ne keittiötasot oli todellakin aivan eri mitoissa silloin ennen. Lyhyempiä olivat ihmisetkin.
Kauheesti aiot siis fyffee brennaa tollasessa rempassa. Putket sentäs ok.On joo. Just tehty kaikki mitä mieleen juolahtaa. Eli kaikki hevi done. Nyt se on vain itsestä kiinni - niin kuin aina. Jotenkin kyllä vituttaa hyvän ja hienon ja käytännöllisen tuhoaminen, mutta minkäs teen? Ei tässä nyt Karibiallekaan ehdi.
(reps)
http://www.youtube.com/watch?v=HQAWVaIU9Uw - Nasdaq
epäiIys kirjoitti:
Olet Kirsti Wallaswaara?
Kirsti Wallasvaara on kyllä aivan tajuttoman kaunis nainen. Siis on ollut aina.
On siis asioita joista en kiistele.
(naamanaurut) - epäiIys
Nasdaq kirjoitti:
Kirsti Wallasvaara on kyllä aivan tajuttoman kaunis nainen. Siis on ollut aina.
On siis asioita joista en kiistele.
(naamanaurut)Hän on alahammasnainen. Tykkäät että nainen irvistää?
- TheTruth00
Tuossahan nyt on todella paljon järkeä, saathan toteuttaa itseäsi ja ehkä joskus ihastella omien käsien tuotosta.
(reps reps)- Anonyymi
Kapinoita tarvitaan kun toi vitun vihreys rehottaa, perkele sossunkin nupissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890