Eli mulla olis seuraavanlainen ongelma: autoni cd-soittimen etupaneeliin ei tule virtaa, mutta itse soittimeen tulee. Olen tarkistanut liitännät, sulakkeen, painanut reset näppäintä, enkä enää keksi mitä muuta voisin tehdä. Naisena en kun kuitenkaan mikään tekniikan ihmelapsi ole... Köyhänä opiskelijana korjaisin laitteen mielummin itse kuin ostaisin uuden. Jos joku vaan osaisi auttaa tai jos jollain olisi kokemusta tai minkääntasoista ajatusta mitä sen korjauttaminen voisi maksaa niin olisi päiväni pelastettu :)
Apua autonsoittimen suhteen?
Onneton
2
105
Vastaukset
- nojaa no jaa
Etupaneeli on siis irrotettavaa mallia? Ensimmäiseksi tulee mieleen ne koskettimet soittimen ja etupaneelin välissä. Likaiset, taipuneet?
Jos paneeli ei ole irrotettava vaan saranoitu, sähkö kulkee (latta)kaapelissa, joka voi olla poikki esim. siitä saranan paikkeilta.- nojaa no jaa
"sähkö kulkee (latta)kaapelissa,"
sähkö saattaa vaihtoehtoisesti kulkea (latta)kaapelissa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696