Hei! Asun Vaasassa ja olen asunut monilla paikkakunnilla, mutta en ole viihtynyt! Pienet paikkakunnat on yksi ja mielestäni yksin asuminen on hieman kuivaa! Perimmäinen syy kuitenkin siihen, miksi kämppiksen tarvitsen on taloudellinen, eli yksiön hommaaminen Vantaalla on kallista (niinkuin muualla pk-seudulla), mutta jos kolmio puolitetaan, se on pikkusen halvempi ja lisäksi on vähän enemmän tilaa... (Yleistilat oma huone).
Toivoisin tämän tapahtuman ens vuoden alkupuolella (muuton)
Sitä ennen haluan tutustua kämppikseen, jotta saa varmistettua, että kemiat kohtaa ja ei tule sitten saman katon alla mtn eripuraa!
Itse olen;
- Monenlaisia ihmisiä ymmärtävä, kaikkien kanssa toimeen pyrkivä ihminen (Tietyt riidanhaastaja tyypit satunnaisesti saavat minut ärsyyntymään)
- Harrastan musiikkia, lähinnä vokaalien nauhoittelua, joskus harvoin saatan soitella akustisia soittimia, jotka eivät kovaa ääntä kuitenkaan pidä.
- Mies 19v
- Minulla on arvoja ja mielipiteitä, mutta osaan olla tuomatta niitä esille mikäli se toista häiritsee (yleensäkkin olen kaikelle aika suvaitsevainen)
Etsisin suurinpiirtein
18-25v henkilöä kämppikseksi. Sukupuolella nyt ei ole väliä.
Muhun yhteyttä saa mcjatuli@hotmail.com
Kämppistä Vantaalle?
Kamppistavaill
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175