Mitä kaikkea siihen liittyy? Mitä vaaditaan? Millaisia työ kokemuksia?
Millaista medianomin työ on?
5
277
Vastaukset
- exmedia
Työtehtäviin kuuluu istua erilaisilla työkkärin järjestämillä kursseilla...
- gogemuzt on
medianomi on tutkinto, joka hankitaan ammattikorkeakoulusta, sen jälkeen tosiaan istutaan työkkärin kursseilla.
- medianomi
Eikä istuta. Itestä on kiinni, miten tuo itseään esille. Medianomit työskentelevät esim. tv-kuvaajina, graafikoina, käsikirjoittajina, äänisuunnittelijoina... riippuen, mikä heillä on ollut suuntautumisvaihtoehtona. Ekojen töiden löytyminen voi olla haastavaa, mutta täytyy olla aktiivinen ja osata markkinoida itseään.
- Vesi & leipä
Työmarkkinatuki noin 700 euroa kuukaudessa, brutto. Helppo työ, sen kun nostaa rahaa ja varmasti jää riittävästi vapaa-aikaa harrastuksille.
- monipuolista
Medianomit tekevät monenlaista työtä eri medioissa. Heitä on mm. Toimittajina ja sisällöntuottajina ja teknisissä töissä. Mun työpaikassa mm. Verkkotuottaja on koulutukseltaan medianomi, hänellä on 15 alaista ja palkka ihan hyvä noin 6000 €kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814