Elikkäs sellaista tässä vaan kysellään, että ollaan kuultu siellä Hollolassa jonkin baarin olevan "sateenkaariväen" suosimaa...
mikä baari on kyseessä ? Ollaan poikien kanssa tulossa viettämään iltaa sinne
Hollolan homobaari
23
986
Vastaukset
- Dikki
Saahana voit painuu poikies kans jonneki homolandiaan. Hollola is only 4 straight.
Holu4ever - puppe homo
.
- jallu6969696969
Kummisetään mars mars sielä karvaset miehet ähisee takahuoneen puolella. Sielä ollaa äijjä porukalla öljypainittu
- Anonyymi
Ainakin ne hyökkää aina takaapäin kuten kunnon homot tekee.
- kaikennähnyt
uimahallissa saa peppua ja pippeliä.
- homppeliheikki
onks siel jotain vaseliinikojua mis voi käydä shoppailee?
- Höllölänhömö
Jos Höllöläst ei löydy vaseliinikojua kandee ottaa oma rasvapuristin mukaan koska kyllä seuraa löytyy joka kakkoseen tulis.
- Höllölänhömö
Aika raakaa nahkabyysatouhuu löytyy
- Jaeaemaa
jokaeinen baeari on hoemoelleeeh.
- RuskeeKutonen
Olen nähnyt kun biljardipöytää vasteen otetiin miestä. Oli keppi ja kaks palloo.
- Anonyymi
Oliko isot pallot ja paksu keppi vai ihan olematon vehjea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mervi tapolan näköiselle naiselle kaikki on pientä. Kaikki munat on jo koitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei sen tarvi niin ruurta olla kunhan on pitkää ja paksua ha ha ha !
- Anonyymi
Vanhoja homoja on koko kylä täynnä!!!!!
- Anonyymi
Eilen tarttui vihreestä nelosesta nainen mukaan ja kotona kun sänkyyn hypättiin niin sillähän oli munat !!! Saahana hintit menkää muualle pervoja harrastuksianne toteuttamaan!!!!!!!
- Anonyymi
Kai hoisit hommat loppuun kuten tosimiehet tekee ???
- Anonyymi
Minä hyökkään takaapäin kuten Jorma Uotinen!
- Anonyymi
Onks penispumpusta mitää hyötyä? t. kalju lasipää
- Anonyymi
Tule luokseni juomaan klug minulla oma tekemää kiljua kluk tule luokseni ystävä tule.......
- Anonyymi
Älkää ottako siitintä äkkiä pois vaan aikailkaa ja pitäkää reijässä.
- Anonyymi
Seuraan miesten tulemisia ja menemisiä koska olen homo. Miehellä pitää olla pieni rasvaprosentti ja maukas muna.
- Anonyymi
Kuka on niinku Hollolan vanhin gay ? Kysyy yks nahkabyysa boy.
- Anonyymi
Kaapissa, jää arvailujen varaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820