joudun haastatteluun ensiviikolla lomituksesta joka olisi koulun-päiväkodin siivousta.ei nappaa siis pätkääkään.olen ollut aiemmin kerrostalojen siivouksessa joka oli mielstäni vapaata,
mukavaa hommaa.mutta mitenkäs kerrot työnantajalle ettei innosta,taitas karessi pätkähtää.vai ilmottaako ne heti työkkäriin?
onko joku ollut tollasissa kohteissa siivoomassa,onko rankkaa? kiitos:):)
työtarjous joka mietityttää..
6
266
Vastaukset
- 11+12
Karenssi pätkähtää, jollei sinulla ole toista työpaikkaa.
Innolla töihin siitä ellei edellisistä hommista ole sattunut jäämään niin paljon taskun pohjalle ettei enää tarvitse elääkseen töitä tehdä.
- Bessimissi
Sen tiedän, että koulusiivous on tosiaan sieltä raskaimmasta päästä siivoushommia. Jos tulee kurakelit, niin aina vaan paranee. Noissa hommissa ei pysty lintsaamaan yhtään.
Paljon on noita hommia myös tarjolla jostain syystä.- kurviblondi
Onx missinhommat kivempii? Voix siinä lintsaa?
- .....
Olen ollut koulusiivoojana, mutta se oli niin pieni koulu, että siellä oli vain 3 luokkaa. Se oli ihan leppoisaa hommaa, ei ollut kiirettä ja lapset ja opettajat olivat mukavia. Mutta varmaan isoissa kouluissa on rankempaa.
Jos lomitus ei ole pitkä, niin ehkä kannattaisi ottaa se vastaan. Haastatteluun ainakin kannattaa mennä. Voihan paikan saada joku toinenkin. Ja jos työ ei nappaa, niin samalla sitten katselet muita työpaikkoja. - Full iron jacket
Mee ihmeessä itse teen tuntitöinä pienyritykselle...
-Teollisuuden siivousta(metalli)
-rappu ja muita taloyhtiöiltä tulevia
-yksityiskotisiivouksia
-remonttisiivouksia
-erityissiivouksia, joita en kummemmin erittele tässä.
Et tartte tehdä yksin, kuten monissa riskien kohteissa moni... en usko että sinulta vaaditaan ns. lapsetnurkkiinsiivoavaa tehoa ja vauhtia.
jiisus voikin olla näitä eimillääkehtais...
Mulla on iltahuki tiedos kuten aina Pe. Raskasta sarjaa, ja ei tuoksu piltit, tuoksuu joskus asetyleeni ja pahakin käry, ja yksintyöskentelen...
Todella, tekisin itse kyllä päiväkodeilla tms. mielummin, mut kun hommiaan ei voi valikoida.
Muinoin olin päiväkodissakin, oli aikoja kun askartelutinkin ohessa muksuja. joku nukahtikin lukiessani satua tms. syliin... hyvä etten itsekin, ja kun hiljeni mopata lattioita, pestä kiireettä vessat, avustin myös ruuanjaot ja tiskasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634