Elikkäs minulla on isot ja raskaat rinnat, imetys ei onnistu istualteen ja joudun imettämään makuulteen. Tämä vaivaa minua, sillä haluaisin oppia imetyksen istualteen niin että uskaltaisi joskus johonkin lähteä ja voisi vaikka telkkua katella samalla, vaikka se ei nyt tärkein asia kuitenkaan ole. Kiirettähän tässä ei sinäänsä ole kun poika on vasta päälle viikon ikäinen. Tuntuu vaan niin hankalalta kun aina täytyy sängylle mennä syöttämään poika.. Pelottaa jos se ei koskaan onnistu :( Neuvolasta sanottiin, että jos vauvalle antaa pullosta maitoa niin hän tottuu helposti siihen eikä rinta meinaa kelvata enää. Haluaisin kuitenkin imettää vielä pitkän aikaa..Miten te muut iso rintaiset olette imettäneet? Kaipaisin vinkkejä ja neuvoja kovasti!
Imettäjät!
4
186
Vastaukset
- kaunotar
Itselläni ei ole tuollaista ongelmaa vaan koko on b70 erittäin sirot ja kiinteät kuten kroppani.Itse en ole lehmä, joka istuu sohvalla lihomassa isot utareet sylissä.Heitätkö ne olan yli välillä? olet varmasti hyvin lihava kun et enää sänkyyn pääse.
- Hohohoo...
Voi, harmi, että sinulle ei ole suotu kunnon rintoja. Itsehän olen hoikka ja kuppikokoni imetysaikana oli 70G, normaalisti 70D.
- Mymmelitär
Mulla hyvänä apuna oli imetystyyny! Kyllä se siitä pikku hiljaa alkaa luonnistumaan!
- ....................
MInulla on kuppikoko varmaan joku E tai isompi tällä hetkellä, ja minusta juuri koko ja se että vähän roikkuvat tekee imetyksestä ihan älyttömän helppoa =D
Enemmänkin ihmetyttää että miten onnistuu pienillä rinnoilla tuo imetys =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670