Punasteleva neitsyt

blusher

Elikkäs olen 18v nainen ja neitsyt. En ole koskaan seurustellut eikä juurikaan ole miespuolisia kavereitakaan koskaan ollut. Olen aina ollut kova jännittämään ja punastellut 9v lähtien. Sain kuulla tästä paljon etenkin ylä-asteella mutta myös jonkin verran jopa lukiossa.. Että olen ihan kaunis mutta kun olen jatkuvasti punainen kuin tomaatti ei seurassani kehtaa liikkua. Tämä on jättänyt jälkensä minuun aina tuntunut ettei minua hyväksytä juuri sellaisena kuin olen häpeän myös itseäni ja minulla on huono itseluottamus.. Sen vuoksi myös tälläkin hetkellä aika syrjäytynyt. Siitä huolimatta on minua pyydetty muutamia kertoja ulos mutta kemiat eivät ole kohdanneet ja/tai jännitykseni on onnistunut pilaamaan kaiken. Kuulen jatkuvasti kuinka ulkonäköni ei natsaa luonteeseeni ja kuinka saisin minkä miehen haluaisin. Mutta asia ei selvästikään ole näin. Myös neitsyys ruvennut häiritsemään kun olen kaveriporukan ainut jolla ei ole kokemuksia mistään mikä tekee minusta vieläkin ulkopuolisemman. Ajattelen että vaikka tapaisinkin miehen jonka kanssa kemiat kohtaisivat hän pitäisi minua täytenä luuserina kokemattomuuteni ja punasteluni vuoksi. Olenko siis tuomittu jäämään yksin?

14

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et suinkaan! Ketään ei ole tuomittu jäämään yksin. Kunhan tulet vähän vanhemmaksi, niin kyllä sulle tulee lisää itseluottamusta ja rohkeutta. Olen ihan varma siitä. 18v on vielä kovin nuori. Vastahan olet tullut aikuiseksi iän puolesta. Ei sinulla ole kiire menettää neitsyyttäsi todellakaan. Tässä maassa on monia, joilla on neitsyys ja poikuus tallella vielä kolmikymppisenäkin. Älä huoli! Sen aika tulee sitten, kun olet valmis. Jos kaveripiirissä muut ovat menettäneet neitsyyden, siitä ei kannata ottaa stressiä. Tsemppiä sulle ja hyvää syksyn jatkoa! =)

• kokjep

Punastelu (ja ujous) on hieno piirre nuoressa naisessa. Ei siinä mitää pahaa tai hävettävää ole. Liialliseen punasteluun auttaa siitä puhuminen.
      Huom! parhaat naiset punastuu orkun saadessan ja 18v kokematon nainen on arvokas herkku (paitsi keskenkasvuisille).

Jos mies pitää sinua luuserina niin vika on takuulla miehessä, ei sinussa.
      Punastelu on pelkästään tekosyy jos jäät yksin, eikä siitä ole takuulla haittaa sitten kun se oikea löytyy.

• kokjep

ps.
        Neitsyyden menettämisen kannalta ”parasta ennen” ikä on n. 27v joten eipä simnulla vielä kiirettä. Yleensä mitä myöhemmin aloittaa sitä kauemmin maistuu.

• uljasprinssi94

Hei aloittaja! Minusta sinä vaikutat kiltiltä ja ihanalta naiselta! En lähtisi moittimaan sinua punastelun ja ujostelun takia! Mielestäni on hienoa, että joillakin on vielä neitsyys tallella täysikäisenäkin. Itse kun tiedän monilla olevan aika nuorena pois siitä!

Itse arvostan kaltaisiasi naisia ja voitaisiin keskustella lisää yksityisviesteillä, jos sinua kiinnostaisi tutustua! Jos neitsyys on sinulle ongelma, olen valmis auttamaan sinua!

• punastelu panettaa

Sehän vain kiihottaa miestä, kun pääsee koskematonta reikää takomaan. Ja punastelu on viatonta ja suloista, siitä kyrpä saa vielä lisäpontta! Turha sinun on huolehtia, kuulostat tosi hyvältä pakkaukselta.

• peteriltä

pääsiskö sua kokeileen kuin tiukka oot?
      otappa yht:zambo12@suomi24.fi
      hellästi ja hitaasti alussa ensin kielellä kosteaksi paikat.
      ujous ei haittaa,

• oikeaa rakkautta

Raamatun mukaan seksai kuuluu vain avioliittoon ja hyvän moraalin omaavan maallistuneenkin mielestä vain vakituiseen avioliittoon tähtäävään oikeaan rakkauteen perustuvaan suhteeseebn.Neitsyys ja poikuus säilyneitä on ihana lähteä elämän mittaiselle matkalle avioliittoon.

• poikuus säilyneitä?
        oikeaa rakkautta kirjoitti:

Raamatun mukaan seksai kuuluu vain avioliittoon ja hyvän moraalin omaavan maallistuneenkin mielestä vain vakituiseen avioliittoon tähtäävään oikeaan rakkauteen perustuvaan suhteeseebn.Neitsyys ja poikuus säilyneitä on ihana lähteä elämän mittaiselle matkalle avioliittoon.

”seksai kuuluu vain avioliittoon”
        —missä kohtaa raamattua tuollaista määrätään?
        Olikos mitään avioliittoa olemassakaan Raamatun aikaan?
        Ainakin Raamatun miehet harjoittivat seksi useamman naisen kanssa, myös toisten vaimojen.

• seksai?
        oikeaa rakkautta kirjoitti:

Raamatun mukaan
        5. Moos. 22:28-29 "Jos joku tapaa neitsyen, joka ei ole kihlattu, ja ottaa hänet kiinni ja makaa hänen kanssaan ja heidät siitä tavataan, niin mies, joka makasi hänen kanssaan, antakoon tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä …”

Jos mies vietteli neitsyen, hänen tuli lunastaa tämä vaimokseen. Tytön isä saattoi kuitenkin kieltäytyä antamasta tyttöä vaimoksi miehelle, mutta miehen oli tällöinkin maksettava morsiamen hinta (2. Moos. 22:15-16).

• Parhaat puoleni

Punastelu on söpöä ja ihanaa. Et ole todellakaan tuomittu jäämään yksin, koska piirteesi ovat valttikorttejasi.

• olenuskovainenitseja16v

Hei toi joka puhuu raamatusta et jumala sanoo et seksi kuuluu sitten ku on naimisissa. Nii jotkut saattaa läsittää vääri. Mä selvennän. Jumala ei määrää sitä millon tai koska saat harrastaa seksiä. Sitä ei oo todellakaa pakko harrastaa ku on vadta naimisissa. Jumala ei laatele sellaidiä sämntöjä ja ihminen saa elää täällä maan päällä miten sitten haluaaki. Itse olen uskossa ja olen menettänyt neitsyyden ja olen 16 vuotias ja Jumala ei rankaise siitä ketään. Ja sinä joka puhuitaikaisemmin raamatusta oot käsittänyt jumalan sanan aika lailla väärin.

• 21ve

Itse olen 21v mies ja aivan samat 'ongelmat' minulla. ihmettelen vaan että miksi en ikinä tapaa ketään samankaltaista naista jonka kanssa olisi helppoa olla. ikinä en oo seurustellut enkä harrastanu seksiä. en tiedä miksi, ehkä siks koska olen hieman ujo:( aina kun yritän jotain niin en osaa olla normaali. olen hyvässä kunnossa oleva ja omasta mielestä en hirveän rumakaan.
      ehkä siis minäkin olen tuomittu jäämään yksin....

• Sama juttu mul

Ei punastelussa mitään vikaa ole ja muutenkaan et todellakaan olet ainut tuollaisessa tilanteessa oleva! Itsekkin olen 18v (tosin mies), neitsyt enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, koska nuorempana ujous teki hallaa, yksi juttu meni omaa tyhmyyttä ohi ja muuten ei ole osunut kohdalle. Itseänikin se kyllä häiritsee ja välillä aiheuttanut epätoivoa, mutta olen toiveikas vielä tulevaisuuden suhteen ja onhan tässä vielä aikaa. Virheistä oppineena kohti uusia mahdollisuuksia. Se vain odotuttaa sitä oikeaa hetkeä! Elä siis menetä uskoasi et ole tuomittu olemaan yksin, rohkeasti vaa eteenpäi!

• Aloittajaa

Kiitos ihanista ja kannustavista vastauksista! :) on hyvä kuulla etten yksin painiskele näiden asioiden kanssa.. Ehkä täs viel joskus tapaa sen oikean ja oottaminen ois ollu sen arvosta ja kaikki murehtiminen turhaa. Tsemiä kaikille ja tosiaan toivoa ei saa menettää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe