15.8.

mallu

onko muita 15.8. syntyneitä ja mistäpäin suomea ja inasen luonteesta.

12

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu

Samana päivänä vietetään synttäreitä myös täällä. Ja Turun lähistöllä vaikutetaan.

• HeMA

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

• Katya
        HeMA kirjoitti:

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

• mikuliini
        Katya kirjoitti:

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

15.8 on kanssa tullut tupsahdettua tähän maailmaan ja olen syntynyt Turussa ja vaikutan samaisessa kaupungissa edelleen. =)

• Mal(l)u

on se hyvä päivä syntyy ja ku on yleensä ne ilotulituksetki hesas niitte kunniaks (tietty) ;)pääkaupunkiseutu on se paras paikka asuu jellona naiselle!!

• Jellona

Minäki oon syntyny 15.8 ja Jämsässä asustan. Vai että hyvä paikka, pitäisköhän minunki muuttaa sitten sinne....

• nina

Minä näin aamu auringon 15.08 Seinäjoen keskussairaalassa

• LOVECOOKIEE

täällä 15.8. syntynyt tyttönen :---)

Forssan seudulta oon~

• jee onpa monta samanhenkistä/ samana päivänäki syntynyttä :D :D
      itse asuskelen Kauhajoella.......Toki yksi minun lapsuuden kaveri/ ystävä (joka muutes on kans syntyny samana päivänä ) asuu Äänekoskella :D :D

• zebrah_

Tampereella asustan, ja leijonahoroskooppiin täsmään kaikilta muilta osin, paitsi julkista esiintyjää meikäläisestä ei koskaan saa.

• Eleanore

Tampereella asuva ja muutenkin Pirkanmaalla vaikuttanut Leijona-nainen täällä. Ulospäinsuuntautunut kyllä, myös organisointikykyinen, mutta en mielestäni varsinainen johtajatyyppi. Esiintymiseen olen kyllä tottunut. Kenties käytöksen puolesta stereotyyppistä Leijonaa jonkin verran vaatimattomampi ja rakkaudessa äärettömän romanttinen.

• Jep Jellona ja Mie oon kanssa syntyny kyseisenä päivänä :) Asun Järvenpiässä tällähetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe