Epäilevä tyttöystävä.

surumielinen

Oon 15-vuotias tyttö. Mullon poikaystävä, joka asuu n.30km päässä musta. Me nähdään melkein joka viikonloppu... Mutta ongelma on se, että oon ihan kauhean mustasukkanen. Jos hän ei tule meille perjantaina niin oon ihan kauhean vainoharhainen. Soittelen hänen kavereilleen ja kysyn mitä se puuhaa siellä, ja lähetä siitä salaa kuvia mulle... Sitten illalla lähetän sille viestin, että oliko kivaa paneskella muita tyttöi..? Ja hän tietty kiistää kaiken!! Tätä on tapahtunut ihan hirveän monta kertaa... Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että poika epäilee mua ja mää sitä. Kannattaako meiän vielä yrittää? Mää rakastan sitä poikaa ihan oikeesti, ja oon monta kertaa luvannut että en jatka sitä..mutta se vaan jatkuu. Me ollaan oltu vasta neljä kuukautta yhessä. Ja mää olisin valmis yrittää.. Me jutellaan vielä asiasta mutta en tiiä tuottaako se tulosta. Mikä on teiän mielipide asiasta?

3

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuosta tule mitään, jos olet noin mustasukkainen ja vainoharhainen! Teidän kannattas melkeen erota ja kasvaa aikuisiksi. Te olette vielä teinejä ja teillä on aikaa molemmilla seurustella aikuisenakin tai vanhempana paljonkin. Lykkyä pyttyyn ja voimia myös!

• ilomielinen

No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)

• ihmeinen
        ilomielinen kirjoitti:

No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)

Onko sulla syytä syyttää sitä muitten tyttöjen panemisesta? Jos on niin lähde tyttö lätkimään ja ota jätkä johon voi luottaa. Jos sulla taas ei oo syytä epäillä ja oot muuten vaan vainoharhanen ni sano sille jätkälle että lähtee menee. Tuossa ole mitään järkeä! Erotkaa tai oppikaa olemaan. Olette nuoria ja nyt jo tuollaiset ongelmat.. Toivotan onnea mutta älkää ajatelko että tuo olisi ainoa mahdollisuutenne onneen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223