Eli mun gerbiili tippui lattialle käsistäni mahalleen. En kuullu ees vinkausta enkä mittää ja se jatko melkei suoriltaan juoksuaan lattialla kun putosi. Sain sen kiinni ja laitoin terraarioon nii aralle tuntu mutta käteen tulee herkkujen perässä ja syö ne herkut ja kyllä se ihan tavalliselle vaikuttaa eli kaivelee ja nakertaa mutta en tiiä että miten tutkia kävikö sille mitenkään. Ja miten teillä on omia kokemuksia et miten kävi teiän gerbiileille?
gerbiili tippui lattialle!!!
4
384
Vastaukset
- gerbiilitietäjä
Gerbiilisi voi olla vain šhokissa. Tarkista sen kunto nyt muutaman kerran päivässä. Käsittele ja katso käyttäytyykö epäilyttävästi. Kokeile esimerkiksi sen jalkoja että aristaako se niitä.
- apuaa
Kiitos vastauksesta:)! ja tosiaan eka lemmikki niin on kova hätä:/
- gerbuttaja
Enpä usko että sille mitää sattu :) jos gerbiili saa paljon liikuntaa ja sil on mahollisuus temppuilla ja kiipeillä nii sillo se on notkeempi ja luut vähä vahvempii nii sillo ei luultavasti tapahu nii paljoo mitää onnettomuuksii.:) muista kuitenki et gerbiilit yrittää aina mahdollisimman hyvin peittää kipunsa. Mut älä huolestu liikaa niinku jo sanoin nii ei sille varmaa mitää oo tapahtunu:) ;)
- hyppymyyrä
Tiedän tunteen kun ensimmäisille lemmikeille / lemmikille sattuu jotain! Itselläni on nyt ensimmäiset gerbiilit olleet yli kaksi vuotta, ja kun toinen putosi lattialle ihan sylistä asti, säikähdin kuoliaaksi. Hetkellisesti jalkaa aristeli, mutta normaalisti jatkoi taas. Täällä kysyin jalasta, mutta sanottiin että kai se on OKEI koska jatkoi normaalisti hetkellisen aristamisen jälkeen menoa (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657