Mikä on kivaa?

Jotenkin on tullut siihen tilanteeseen ettei mikään enää tunnu kivalta. Rahakin menttäänyt arvonsa, kun tuntuu ettei halua oikein mitään ja sitten jos jotakin ostaa, niin mistään ei saa mitään kunnollista, mihin ei joutuisi käyttämään aikaa. Hirmuinen stressi joka asiasta. Ei viitsisi enää käydä tanssimassakaan, kun tuntee itsensä jo niin vanhaksi, vaikkei jokin aika sitten niin ajatellut. Karaokekin tuntuu tylsältä, eikä oluttakaan viitsisi enää ottaa, kun kaikki hauska pienessä hiprakassa on ainoastaan itsepetosta. mikä voisi oikeasti olla kivaa?

8

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylän suurin ja velt

Naiminen saattaisi olla mukavaa vaan toimiiko peli enää? Ja suurempi este on se kun siihen tarvittava kaveri puuttuu.
      Joskus 16 -vuotiaana sitä olisi nainut jos kunka monta kertaa päivässä (ja yössä), vaan 50 -vuotiaana on mennyt kyvyt ja 60 -vuotiaana halutkin. Käytön puutteessa. Kun ei sitä kaveria löytynytkään.

• Ahaa,sellasia mietteitä yön tunteina. Henkilökohtaisesti se kiva tulee aika mitättömän pienista asioista. Tänä aamuna sai herätä ilman kellon sointia:) Linnut on tulleet ruokinta paikalle. Seuraava työv.lista mahdollistaa harrastuksille hienosti. Ja se on jo joulukuun lopulle saakka. EI kiirettä mihinkään tänään,jee. Sain kutsun kyläillä ystävän luona:)) Tuohon juomapuoleen,niin vähäistä ettei voi ees kommentoida. Toki monikin asia joskus riepoo. Kuulunee elämään,halusi tai ei?

• elonpäiviä.

Olisin tyytyväinen jos eläisin noin 85 v.terveenä,

• On se tietysti kivaa, kun on aikaisin saanut unta ja herää ennen kellonsoittoa, mutta se ei saa untemaan että on elossa. Siis tietenkin tietää olevansa elossa, mutta se että se todella tuntuu vaatii jotakin muuta kuin olemisen keveyttä.

• Tilanteesi on tosi paha!!! Joo, ei muuta kuin ulos oravanpyörästä niin johan eloonjäämisvaistot herää ja elämä tuntuu elämisen arvoiselta! Olet oikealla palstalla koska täällä 50 osiossa on kokemusta kaikesta mm. loppuunpalamisesta ja tuo kuulostaa ihan siltä. Ei kun lääkäriin ja stressi pois ja uudet ajatukset kehään niin ajan kanssa alkaa löytyä elämäniloa. Ja jos ei löydy niin ehdotan lähtöä vapaaehtoistyöhön katastrofi alueille (jos edes sinne hyväksyttäisi sinua) ja eiköhän elämä maistu sen jälkeen :)

• ekstaasi

Kokaiinia, ekstaasia yms. kuten muutkin turhautuneet rikkaat!

• Tätii ihimetelee

Miksi pitäisi tuntua kivalta?

• Setä tietää

Juu, itse olen tyytyväinen jokaiseen päivään, jolloin ei koske mihinkään. Silti luulen, että kuolen lopulta ketutukseen, suoraan tai välillisesti. Elämä on, työelämä erityisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe