Onko managerisopimus olemassa

Kysyn asiaa viime aikoja seuraten Lieksassa

11

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo on pallo

Saa nähdä,luulen että jotain on suunnitteilla.

• Kyrpä-Jooseppi!

On se ja mie olen korpisen manageri! Pitäs suaha keikkioja ukolle..muitaki kun karpaloita! Arvelin töytyttää ukon ruotsilaivalle hoilaamaan karaokea!...Mitäs siitä, te lukijat ajattelette??

• Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:

On se ja mie olen korpisen manageri! Pitäs suaha keikkioja ukolle..muitaki kun karpaloita! Arvelin töytyttää ukon ruotsilaivalle hoilaamaan karaokea!...Mitäs siitä, te lukijat ajattelette??

KJ mulla on jo valmiina monta risteilylippua jonka olen saanut palkinnoksi jos tarvitsette niin saat en ehdi käyttää muuten olisi lippu MM karaokekisan loppukilpailuun myös MK

• eiku touhu päälle

Ehdottomasti kannatetaan. Mie kuule pistän managerin reppuun paksunnipun riihikuivia seteleitä kyytipojaksi. Siihen malliin, etä voitte seilailla vaikka pitemmälleki ja syvemmille vesille.
      Ja jos ei ole painorajoituksia matkatavaroissa, niin tuossa on fordsonin vauhtipyörä vielä mukaan. Siinä on pätkä köyttä vielä mukana.
      Sillä on hyvä artisti laittaa estraatilla pysymään paikoillaan.
      Ite en sitä enää tarvii, kun ei tarvihe enää verkonpainona pitää.

• 196db

Ja sumuisella merellähän tarvitaan kantavaa ääntä!

• Tuon asian olen jo kuullu aikoja sitten sdp ministerin suusta kohtaani että minun kaulaan pitäisi ripustaa myllynkivi ja pudottaa jokeen tämä tapahtu vaalipaneelissa eduskuntavaalien aikaan taannoin MK

Eli olisi aika nyt jättää nuo asiat tekemättä koska voin katsoa kestääkö kaverin kantti salissa

• KRP

selvittää parast'aikaa näitä asioita, ja paria muutakin...

• Jälleen nähdään se seikka että mistä totesin toisaalla eli tämäkin ketju lähti kohtaani ja matkaliååiua ja noita llähes tapppouhkausta satelee eli olisi todella tässäkin asiaa Nurmisella MK

• Kuitenkin sanon tässä, että on kysymys eduskuntavaaleista ja siihen valvistautumisesta ja mielestäni viimeaikainen työ jonkun hyväksi oli juuri aloitus mistä kerroin MK

• 3075

On tosiaan omituista nälvimistä ,jos tuollaista kirjoitettaisiin mamuista
        niin hyysärit huutaisi kaikki putket suorana rasisti,natsi, mutta täällä
        lieksassa ei näköjään valkonaamalla ole ihmisarvoa.

• Totean heiti mitä tarkoitin kyseessä on ns" siskojen" toiminta ja sen hieman politiikka tunteva henkilö havaitse ja ainakin minulla on kyky se aistia milloin mitäkin käsikirjoitusta tehdään ja miten toimitaan sen olen toisaalla todennut MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe