mitä minun kannattaisi tehdä asensi ubuntun 32bittisen käytän ohjelmaa xbmc kun katon niin ohjelmia niin kone menee ihan jumiin että pitää käynnistää uudestaa tai voiko päivityksissä olla bukeja?
ubuntu
7
79
Vastaukset
- Goobuntu
Tarkista, että näyttöohjaimesi on tunnistettu oikein, ja että onko sillä oikea ajuri.
Mikä on näyttöohjaimmesi? kerro myös muun laitteiston tiedot. - samaakysyy
Miten ja mistä näytönohjausajurit ja asetukset tehdään Ubuntussa. Kyllä mä olen tarkistanut ne Windowsissa, mutta en koskaan Linuxissa. Onko järjeselmän ohjeissa jotain tietoa?
- tarkennas
Mikä versio sinulla on ja näytönohjain? Yleisesti: Avaa Lisäajurit ja asenna suositeltu ajuri, jos edes tarjoaa suljettua.
- tarkennus
tarkennas kirjoitti:
Mikä versio sinulla on ja näytönohjain? Yleisesti: Avaa Lisäajurit ja asenna suositeltu ajuri, jos edes tarjoaa suljettua.
Muistin juuri, että Ubuntu tarjoaa ajurin asentamista myös itse. Yläpaneeliin ilmestyy Lisäajurit kuvake...
- Goobuntu
tarkennus kirjoitti:
Muistin juuri, että Ubuntu tarjoaa ajurin asentamista myös itse. Yläpaneeliin ilmestyy Lisäajurit kuvake...
Nvidiassa kannattaa ottaa se päivitetty ajuripaketti...
Atin toimii moitteetta suositeltu.
Intelliin joudut hakeen Intellin sivuilta ajuripaketin! - nviidikko
Goobuntu kirjoitti:
Nvidiassa kannattaa ottaa se päivitetty ajuripaketti...
Atin toimii moitteetta suositeltu.
Intelliin joudut hakeen Intellin sivuilta ajuripaketin!Minä olen käyttänyt nvidia-319 (suljettu, testattu) versiota ja toimii. Tosin nyt käytän Nouveau avointa lähdekoodia olevaa ajuria ja sekin toimii.
Inteliin on tullut yleensä jo asennuksessa toimivat avoimet ajurit, en ole koskaan hakenut mistään. Tieten jos ongelmia tulee, niin kannattaa ajuri hakea valmistajalta.
- adggg
Paljonko on käyttömuistia? Onko Swap-osio tehtynä? Kerro tietokoneestasi, merkki, malli ja näytönohjain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081